Probleem met te late activatiedatum internet

afgesloten Succesvol

SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • A. S. Aan SCARLET BELGIUM

    Beste, Ik ben nu aan het verhuizen en ik ben klant bij Scarlet. Ik had mijn verhuis zeer vroeg doorgegeven en kreeg een afspraak op 25.08.2020 voor de activatie internet op mijn nieuw adres. Net voor de afspraak krijg ik plots een bericht van Scarlet dat er extra werken nodig zijn door Proximus (die zijn vandaag uitgevoerd) en de installatie zal pas op 8 september zijn. Waarom hadden ze dat niet vroeger gecheckt? Mijn meerdere telefoontjes en verzoeken om de activatie te vervroegen, gezien dat ik 3 kinderen heb waarvan 2 met handicap, mijn dochter studeert op afstand en 11 dagen zonder internet zitten zal voor ons een groot probleem zijn, vielen in dovemansoren. "Wij kunnen u niet helpen" was telkens de reactie van Scarlet. Gezien de technische voorwaarden zijn al vervuld door Proximus, en Scarlet slechts de activering van het internet moet doen (30 minuten werk), dit is onaanvaardbaar. De techniekers van Proximus waren ook verbaasd dat wij nog 11 dagen moeten wachten op de activering van de lijn . Ze hebben mij verteld dat in andere provincies Scarlet komt onmiddelijk nadat de werken door Proximus gedaan zijn. Nogmaals bellen met Scarlet heeft geen zin meer. Op hun website heb ik nergens kunnen vinden waar ik klacht kan indienen. Schandalig. Graag uw hulp!!! Met vriendelijke groeten, Adam Sugaipov

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik ben nu aan het verhuizen en ik ben klant bij Scarlet. Ik had mijn verhuis zeer vroeg doorgegeven en kreeg een afspraak op 25.08.2020 voor de activatie internet op mijn nieuw adres. Net voor de afspraak krijg ik plots een bericht van Scarlet dat er extra werken nodig zijn door Proximus (die zijn vandaag uitgevoerd) en de installatie zal pas op 8 september zijn. Waarom hadden ze dat niet vroeger gecheckt? Mijn meerdere telefoontjes en verzoeken om de activatie te vervroegen, gezien dat ik 3 kinderen heb waarvan 2 met handicap, mijn dochter studeert op afstand en 11 dagen zonder internet zitten zal voor ons een groot probleem zijn, vielen in dovemansoren. "Wij kunnen u niet helpen" was telkens de reactie van Scarlet. Gezien de technische voorwaarden zijn al vervuld door Proximus, en Scarlet slechts de activering van het internet moet doen (30 minuten werk), dit is onaanvaardbaar. De techniekers van Proximus waren ook verbaasd dat wij nog 11 dagen moeten wachten op de activering van de lijn . Ze hebben mij verteld dat in andere provincies Scarlet komt onmiddelijk nadat de werken door Proximus gedaan zijn. Nogmaals bellen met Scarlet heeft geen zin meer. Op hun website heb ik nergens kunnen vinden waar ik klacht kan indienen. Schandalig. Graag uw hulp!!! Met vriendelijke groeten, Adam Sugaipov

    Gewenste oplossing

    Vervroeging activering internet

  • SCARLET BELGIUM Aan A. S.

    Geachte, We hebben de klacht CPTBE01024171-45 met als Scarlet referentie S1978729 in behandeling genomen. Wij hebben u vandaag gecontacteerd om een nieuwe afspraak in te boeken. Deze staat nu ingeboekt op 4 september 2020 als dag afspraak. Doordat u niet gebruik kunt maken van uw Scarlet Loco kennen wij uitzonderlijk en zonder enige nadelige erkentenis een compensatie toe van 10.00 euro. Deze zal in mindering worden gebracht op de eerstvolgende rekening. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groeten, Raf B. High Care support agent Rue Carlistraat 2 - B-1140 Evere www.scarlet.be Scarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet Disclaimer scarlet.be

    Geachte, We hebben de klacht CPTBE01024171-45 met als Scarlet referentie S1978729 in behandeling genomen. Wij hebben u vandaag gecontacteerd om een nieuwe afspraak in te boeken. Deze staat nu ingeboekt op 4 september 2020 als dag afspraak. Doordat u niet gebruik kunt maken van uw Scarlet Loco kennen wij uitzonderlijk en zonder enige nadelige erkentenis een compensatie toe van 10.00 euro. Deze zal in mindering worden gebracht op de eerstvolgende rekening. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groeten, Raf B. High Care support agent Rue Carlistraat 2 - B-1140 Evere www.scarlet.be Scarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet Disclaimer scarlet.be

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)