afgesloten Niet succesvol

CENTER PARCS Erperheidestraat 2 3, GROTE-BROGEL


Deze klacht is Publiek

  • Y. E. Aan CENTER PARCS

    Beste, Zaterdag 22/08 rond 16:30 heb ik een verblijf geboekt bij Center Parcs de Vossemeren. Het ging om een comfort cottage (€559) voor 4 personen van 21sept. tot en met 28sept, met een huisdier en een gekozen locatie aan het meer. Dit kwam uiteindelijk neer op €640. Dit was geboekt op de naam van mijn vriend, Bram. Hij had onvoldoende geld op z'n rekening dus heb ik het overgeschreven, Yfa. Hierna kregen we een foutmelding op de pagina. De €640 is wel van mijn rekening gegaan maar we hebben nooit een bevestiging ontvangen. Wanner Bram op z'n Center Parcs profiel ging kijken waren er nog geen verblijven gereserveerd. We hebben dus betaald maar kregen er niets voor terug. Hierna probeerden we het kantoor te bereiken maar er nam niemand op. Hetzelfde geldt voor zondag en maandag. We probeerden het hoofdkantoor te bereiken via 070 224 900 en via 014 480 329 maar na steeds 10 minuten in wacht te staan werden we nooit geholpen. Ondertussen hebben we beiden al bijna meer dan 30 min aan de lijn gehangen, op verschillende tijdstippen, zonder succes. Vervolgens heb ik direct contact gehad met het park de Vossemeren zelf maar zij konden mij daar niet helpen, probeerden me door te verbinden met het hoofdkantoor maar wederom geen contact. Mailen naar Center Parcs lukt blijkbaar ook niet en via Facebook Messenger krijg ik ook geen antwoord. Graag had ik gehoord hoe jullie me verder kunnen helpen. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Yfa en Bram

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Zaterdag 22/08 rond 16:30 heb ik een verblijf geboekt bij Center Parcs de Vossemeren. Het ging om een comfort cottage (€559) voor 4 personen van 21sept. tot en met 28sept, met een huisdier en een gekozen locatie aan het meer. Dit kwam uiteindelijk neer op €640. Dit was geboekt op de naam van mijn vriend, Bram. Hij had onvoldoende geld op z'n rekening dus heb ik het overgeschreven, Yfa. Hierna kregen we een foutmelding op de pagina. De €640 is wel van mijn rekening gegaan maar we hebben nooit een bevestiging ontvangen. Wanner Bram op z'n Center Parcs profiel ging kijken waren er nog geen verblijven gereserveerd. We hebben dus betaald maar kregen er niets voor terug. Hierna probeerden we het kantoor te bereiken maar er nam niemand op. Hetzelfde geldt voor zondag en maandag. We probeerden het hoofdkantoor te bereiken via 070 224 900 en via 014 480 329 maar na steeds 10 minuten in wacht te staan werden we nooit geholpen. Ondertussen hebben we beiden al bijna meer dan 30 min aan de lijn gehangen, op verschillende tijdstippen, zonder succes. Vervolgens heb ik direct contact gehad met het park de Vossemeren zelf maar zij konden mij daar niet helpen, probeerden me door te verbinden met het hoofdkantoor maar wederom geen contact. Mailen naar Center Parcs lukt blijkbaar ook niet en via Facebook Messenger krijg ik ook geen antwoord. Graag had ik gehoord hoe jullie me verder kunnen helpen. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Yfa en Bram

    Gewenste oplossing

    Schadevergoeding

    Vervanging

    Directe boeking Compensatie

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)