SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • W. D. Aan SCARLET BELGIUM

    Beste, Sinds maart 2019 zij we klant bij Scarlet (enkel internet, Poco) en sinds april 2020 hebben we daar ook digitale tv bij gevraagd (Trio). Ze waren toen nog zo vriendelijk om korting te geven, waarvoor dank. De eerste maand vergaten ze die korting echter in te geven op de factuur en werd er in het algemeen ook te veel aangerekend. Oké, een fout kan altijd gebeuren en na een eindje aan de telefoon te hangen beloofden ze dan ook dit de maand erna op te lossen. Helaas gebeurde dat niet en zaten er opnieuw fouten in. En zo gebeurde dat telkens opnieuw, iedere maand. Telkens de belofte om het de volgende maand op te lossen. Ook de factuur van augustus klopte niet. Dit keer een zeer klein bedrag, maar na al het voorgaande schreef ik hen toch gefrustreerd een mail om dit uit te klaren en dreigde ermee een andere provider te zoeken als dit niet opgelost geraakt. Daar heb ik 3 weken later echter nog steeds geen antwoord op gekregen. Indien ik alle facturen betaald zou hebben zonder controleren hadden ze van mij €100 meer gevraagd dat ze mochten. Via deze weg wil ik hen alsnog een laatste kans geven. Klaar dit uit, pas de factuur aan en vooral: zorg dat dit niet meer gebeurt!

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Sinds maart 2019 zij we klant bij Scarlet (enkel internet, Poco) en sinds april 2020 hebben we daar ook digitale tv bij gevraagd (Trio). Ze waren toen nog zo vriendelijk om korting te geven, waarvoor dank. De eerste maand vergaten ze die korting echter in te geven op de factuur en werd er in het algemeen ook te veel aangerekend. Oké, een fout kan altijd gebeuren en na een eindje aan de telefoon te hangen beloofden ze dan ook dit de maand erna op te lossen. Helaas gebeurde dat niet en zaten er opnieuw fouten in. En zo gebeurde dat telkens opnieuw, iedere maand. Telkens de belofte om het de volgende maand op te lossen. Ook de factuur van augustus klopte niet. Dit keer een zeer klein bedrag, maar na al het voorgaande schreef ik hen toch gefrustreerd een mail om dit uit te klaren en dreigde ermee een andere provider te zoeken als dit niet opgelost geraakt. Daar heb ik 3 weken later echter nog steeds geen antwoord op gekregen. Indien ik alle facturen betaald zou hebben zonder controleren hadden ze van mij €100 meer gevraagd dat ze mochten. Via deze weg wil ik hen alsnog een laatste kans geven. Klaar dit uit, pas de factuur aan en vooral: zorg dat dit niet meer gebeurt!

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 4,00

    Herziening van de factuur

    Schadevergoeding

  • W. D. Aan SCARLET BELGIUM

    Update: ik kreeg zonet mijn volgende factuur, ook deze klopt niet.

    Update: ik kreeg zonet mijn volgende factuur, ook deze klopt niet.

  • SCARLET BELGIUM Aan W. D.

    Geachte, We hebben de klacht CPTBE01020511-71 met als Scarlet referentie S5772972 in behandeling genomen. Na analyse van het dossier kunnen wij u meedelen dat er technische een extra decoder actief stond. Hierdoor werd een bijkomende decoder huur van 4,00 euro verrekend. Het deactiveren van de extra decoder stond in error, ons IT-departement heeft de nodige correcties uitgevoerd. Wij hebben vervolgens alle nodige acties manueel uitgevoerd. Uitzonderlijk en zonder enige nadelige erkentenis hebben wij een credit nota van 4,00 euro opgemaakt voor rekening 20R-3051847. Na deze credit nota heeft rekening 20R-3051847 nog een openstaand saldo van 40,00 euro. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groeten, Raf B. High Care support agent Rue Carlistraat 2 - B-1140 Evere www.scarlet.be Scarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet Disclaimer scarlet.be

    Geachte, We hebben de klacht CPTBE01020511-71 met als Scarlet referentie S5772972 in behandeling genomen. Na analyse van het dossier kunnen wij u meedelen dat er technische een extra decoder actief stond. Hierdoor werd een bijkomende decoder huur van 4,00 euro verrekend. Het deactiveren van de extra decoder stond in error, ons IT-departement heeft de nodige correcties uitgevoerd. Wij hebben vervolgens alle nodige acties manueel uitgevoerd. Uitzonderlijk en zonder enige nadelige erkentenis hebben wij een credit nota van 4,00 euro opgemaakt voor rekening 20R-3051847. Na deze credit nota heeft rekening 20R-3051847 nog een openstaand saldo van 40,00 euro. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groeten, Raf B. High Care support agent Rue Carlistraat 2 - B-1140 Evere www.scarlet.be Scarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet Disclaimer scarlet.be

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)