back

Problemen met terugbetaling

EUROSTAR FRANCESTRAAT, BRUSSELS
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. A.

aan: EUROSTAR

24/08/2020

Beste Ik boekte een reis in feb 2020 om in mei 2020 op citytrip te gaan naar Londen. Deze rit werd geannuleerd door de Covid-19 situatie waardoor we niet zijn vertrokken. Ik heb reeds contact genomen met Eurostar om een terug betaling te krijgen maar we krijgen geen gehoor. Hun termijn van 3 maanden om te antwoorden is ook al lang verstreken, ik heb zelf 3 maal een reminder gestuurd maar krijg geen gehoor. Vorige week heb ik 47 min in de telefonisch wachtrij gezeten maar hier ook weer geen gehoor. Waar ik me eerst tevreden was geweest door een evoucher te krijgen wil ik nu een volledige terug betaling ontvangen. Hopelijk kunt u mij hier verder mee helpen. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Nicco Araldi 0032 472 630 418

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1120,00