back

niet bestelde goederen

MIRIALE INTERNATIONALE Postbus 28, SCHAERBEEK
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. T.

aan: MIRIALE INTERNATIONALE

21/08/2020

Beste, Betreft klantennummer: 31692527 Vandaag kreeg ik weer een set BH + slip toegestuurd terwijl ik enige tijd geleden al melding had gemaakt via het contact formulier dat ik niets meer wou ontvangen daar de sets totaal niet passen, en dit vóór de vervaldatum! Ik ben hier niet akkoord mee en dit zijn geen correcte praktijken. 3 Ik melde toen ook al dat ik niets op mijn kosten zou terugsturen of betalen, maar nu doet u het dus opnieuw. U mag de bestellingen gerust bij ons thuis komen ophalen. Wij zullen de juristen van Test-Aankoop inschakelen om orde op zaken te stellen. Beste juristen van Test-Aankoop, kunnen jullie werk maken van deze bedrieglijke praktijken of moet ik reageren via het contactformulier op jullie website ? Met vriendelijke groet, Hilde Deklerck – Marc Tielemans Ninoofsesteenweg 484 1500 Halle GSM: 0485/79.80.31

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (3)

MIRIALE INTERNATIONALE

aan: M. T.

25/08/2020

MIRIALE TONO Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw laatste bericht in goede orde ontvangen. Wij hebben geen bericht voor opzeg ontvangen, daarom zijn de zendingen gestuurd. Wij kunnen bij uitzondering de laatste rekening crediteren, maar de zending van 26/05/20 moet u betalen of op eigen kosten terugzenden. Met vriendelijke groet, Klantenservice U bereikt de Klantenservice via onze website, rubriek Contact. Miriale en Tono, Route des Dragons 7, CH -1033 Cheseaux-sur-Lausanne, Zwitserland. Voor Nederland: Tel. Klanten service: 085 208 01 59 Voor Belgie: Tel. Klanten service: 02 808 74 72

M. T.

aan: MIRIALE INTERNATIONALE

25/08/2020

Geachte Miriale Internationale, mijn echtgenote heeft dit ingediend via het contactformulier op jullie website reeds een hele tijd geleden....wij betalen helemaal niets. Wij hebben het stopzetten tijdig gedaan , ons treft geen schuld. Als jullie website en de contact formulieren niet werken zoals het hoort dan hebben jullie een serieus probleem....wij betalen niet voor iets dat we niet gevraagd hebben, jullie kunnen de 2 laatste bestellingen bij ons thuis komen ophalen, ze liggen klaar. Met vriendelijke groet, Tielemans Marc & Hilde Deklerck

Doorgestuurd naar onze advocaten 25 augustus 2020

MIRIALE INTERNATIONALE

aan: M. T.

27/08/2020

MIRIALE TONO Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw laatste bericht in goede orde ontvangen.Wij hebben uw bericht niet ontvangen, u moest van ons een bevestiging binnen 1 week ontvangen. Wij kunnen alleen de laatste rekening crediteren. Met vriendelijke groet, Klantenservice U bereikt de Klantenservice via onze website, rubriek Contact. Miriale en Tono, Route des Dragons 7, CH -1033 Cheseaux-sur-Lausanne, Zwitserland. Voor Nederland: Tel. Klanten service: 085 208 01 59 Voor Belgie: Tel. Klanten service: 02 808 74 72