Behandeld door Test-Aankoop

SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • J. E. Aan SCARLET BELGIUM

    goede dag ,ik heb mail verstuurd geen reactie , heb gebeld naar de technische dienst van jullie en die zeggen dat dit normaal is ? terwijl ik in het beging wel tegen de 50Mbps haalde een tijde later 30Mbps meer en nu maar 22Mbps vertraag met de dag

    Omschrijving van uw klacht

    goede dag ,ik heb mail verstuurd geen reactie , heb gebeld naar de technische dienst van jullie en die zeggen dat dit normaal is ? terwijl ik in het beging wel tegen de 50Mbps haalde een tijde later 30Mbps meer en nu maar 22Mbps vertraag met de dag

    Gewenste oplossing

    Herstelling

  • SCARLET BELGIUM Aan J. E.

    Beste klant, U had inderdaad eerst een snelheid van 50 mbps. Jammer genoeg is uw telefoonlijn wegens technische redenen niet in staat om op deze snelheid een stabiele verbinding tot stand te brengen. we hebben gemerkt dat uw internet regelmatig weg viel daarom is het profiel van uw lijn verlaagd naar 25 mbps om zo een stabiele verbinding te kunnen garanderen. mochten we in de toekomst merken dat de connectietijden stabiliseren dan zal de snelheid automatisch terug verhoogt worden. wij excuseren ons voor het ongemak Met vriendelijke groeten, _________ Frans D High Care and Operation Support Agent

    Beste klant, U had inderdaad eerst een snelheid van 50 mbps. Jammer genoeg is uw telefoonlijn wegens technische redenen niet in staat om op deze snelheid een stabiele verbinding tot stand te brengen. we hebben gemerkt dat uw internet regelmatig weg viel daarom is het profiel van uw lijn verlaagd naar 25 mbps om zo een stabiele verbinding te kunnen garanderen. mochten we in de toekomst merken dat de connectietijden stabiliseren dan zal de snelheid automatisch terug verhoogt worden. wij excuseren ons voor het ongemak Met vriendelijke groeten, _________ Frans D High Care and Operation Support Agent

  • J. E. Aan SCARLET BELGIUM

    ik legde mijn toestellen uit voor stroom te besparen wanneer ik ging gaan slapen en vervolgens gaan werken waren

    ik legde mijn toestellen uit voor stroom te besparen wanneer ik ging gaan slapen en vervolgens gaan werken waren

  • J. E. Aan SCARLET BELGIUM

    graag terug volle snelheid

    graag terug volle snelheid

  • SCARLET BELGIUM Aan J. E.

    Beste klant, We hebben een repair case opgestart naar proximus met de vraag of het mogelijk is om uw profiel terug naar 50 mbps te zetten. ik wil u wel meegeven dat als de internet lijn hierdoor onstabiel wordt dat op uw eigen verantwoordelijkheid is. ook het constant zonder stroom zetten van de modem is nefast voor de stabiliteit en levensduur van de modem. Ik raad u aan de modem aangeschakeld te laten op de stroom met vriendelijke groeten, _________ Frans D High Care and Operation Support Agent

    Beste klant, We hebben een repair case opgestart naar proximus met de vraag of het mogelijk is om uw profiel terug naar 50 mbps te zetten. ik wil u wel meegeven dat als de internet lijn hierdoor onstabiel wordt dat op uw eigen verantwoordelijkheid is. ook het constant zonder stroom zetten van de modem is nefast voor de stabiliteit en levensduur van de modem. Ik raad u aan de modem aangeschakeld te laten op de stroom met vriendelijke groeten, _________ Frans D High Care and Operation Support Agent

  • J. E. Aan SCARLET BELGIUM

    dit duurt lang ? zit nog altijd op smalband

    dit duurt lang ? zit nog altijd op smalband

  • SCARLET BELGIUM Aan J. E.

    Beste klant, We hebben u case voorgelegd op 21/08 aan de technische dienst na analyse en monitoring van de lijn de afgelopen dagen is er vastgesteld dat de snelheid niet verhoogd kan worden Wegens de technische beperking van uw lijn is er jammer genoeg geen mogelijkheid de snelheid te verhogen. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groeten, _________ Frans D High Care and Operation Support Agent

    Beste klant, We hebben u case voorgelegd op 21/08 aan de technische dienst na analyse en monitoring van de lijn de afgelopen dagen is er vastgesteld dat de snelheid niet verhoogd kan worden Wegens de technische beperking van uw lijn is er jammer genoeg geen mogelijkheid de snelheid te verhogen. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groeten, _________ Frans D High Care and Operation Support Agent

  • J. E. Aan SCARLET BELGIUM

    dat zijn gezevers als het in het beging wel aan 50Mbps ging en proximus biet snelheden aan tot 100 Mbps

    dat zijn gezevers als het in het beging wel aan 50Mbps ging en proximus biet snelheden aan tot 100 Mbps

  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 27 augustus 2020
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)