back

Problemen met bestelling en terugbetaling

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

T. D.

aan: NEWPHARMA

18/08/2020

Beste, op 30 juli bestelde ik enkele producten en volgde daarbij de procedure voor bestelling en betaling via internet. De betaling werd uitgevoerd, maar ik ontving geen bevestiging. De goederen bleven ook gewoon in het winkelmandje staan alsof ze nog besteld en betaald moesten worden. Omdat dit toch vreemd is, heb ik de klantendienst aangeschreven en mijn betalingsbewijs opgestuurd. Newpharma beweert echter dat ze geen betaling hebben ontvangen, ook al is het bedrag van mijn rekening gegaan en betaald aan Newpharma. Zij zouden het bedrag toch terugstorten. Tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen. Dit is toch een akelige gang van zaken. Hopelijk wordt het euvel snel verholpen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 95,90

Berichten (1)

NEWPHARMA

aan: T. D.

03/09/2020

--------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------- Sophie Palmaers, 3 sep. 2020 09:27 CEST Beste, Na nader onderzoek kunnen wij u bevestigen dat Newpharma deze betaling nooit ontvangen heeft, maar dat deze bij Ingenico is blijven vasthangen. Wij hebben contact opgenomen met Ingenico (die al onze transacties op onze website beheert) en ze hebben ons bevestigd dat de terugbetaling uitgevoerd werd op 21/08/2020. Wij nemen contact op met onze klant om het bewijs door te sturen. Met vriendelijke groeten, Sophie Customer Support - Newpharma ---------------------------------------------- klachtenbox@test-aankoop.be, 18 aug. 2020 16:06 CEST [8DWGXZ-07RM] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [8DWGXZ-07RM]