Centerparcs huisje niet naar verwachting

afgesloten Succesvol

CENTER PARCS Erperheidestraat 2 3, GROTE-BROGEL


Deze klacht is Publiek

  • J. J. Aan CENTER PARCS

    Beste, Wij hadden in Juli 2020 een last minute geboekt bij Centerparcs le Lac d'ailette. Met in het achterhoofd de Covid 19 hadden we gekozen voor een Premium panoramisch lakeside view. Deze +/-300 euro duurdere 'villa' zou er dus voor kunnen zorgen dat we daar rustig met mooi uitzicht onze kleine vakantie konden doorbrengen. Bij aankomst bleek dat we helemaal geen panoramisch zicht op het meer hadden maar op hoog gras en een eilandje met hoge bomen. Alsook lag het terras vol met vogeluitwerpselen (ook tegen de muur) en met spinnenwebben als een witte plush die van de bomen kwam. Ik heb vervolgens het nummer proberen bellen van service ter plaatse maar aangezien het in de vroege avond was geen reactie. Vervolgens op de info brochure stond in het groot dat WHATSAPP een manier van communiceren is. dus ik heb dan eerst in het Engels gestuurd. na 1 dag geen reactie in het Frans. Ik kreeg dan het woord 'oui?' terug. ik heb dan foto's met uitleg gestuurd en nooit geen reactie meer op gehad. We hebben toen zelf heel het terras opgepoetst zodat het toegankelijk was. Na de vakantie een klacht gestuurd naar centerpacs klantendienst waarop dan een reactie kwam dat ze er niet verder op in wilden gaan maar een digitale cadeaubon van 100euro zouden opsturen. Wat dus nog niet bijna ok is als compensatie. Ondertussen heb ik dan teruggemaild met een hoop uitleg en foto's én dat we niet accepteren dat dat zomaar aan de kant geschoven wordt dmv een digitale cadeau bon. Nu ongeveer 2 weken laten en 2 reminders later geen mail meer ontvangen. Een extra puntje nog is dat het tennisplein alles behalve in orde was, ze vragen dan nog 10 euro per 30 min voor een onacceptabel tennisveld.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Wij hadden in Juli 2020 een last minute geboekt bij Centerparcs le Lac d'ailette. Met in het achterhoofd de Covid 19 hadden we gekozen voor een Premium panoramisch lakeside view. Deze +/-300 euro duurdere 'villa' zou er dus voor kunnen zorgen dat we daar rustig met mooi uitzicht onze kleine vakantie konden doorbrengen. Bij aankomst bleek dat we helemaal geen panoramisch zicht op het meer hadden maar op hoog gras en een eilandje met hoge bomen. Alsook lag het terras vol met vogeluitwerpselen (ook tegen de muur) en met spinnenwebben als een witte plush die van de bomen kwam. Ik heb vervolgens het nummer proberen bellen van service ter plaatse maar aangezien het in de vroege avond was geen reactie. Vervolgens op de info brochure stond in het groot dat WHATSAPP een manier van communiceren is. dus ik heb dan eerst in het Engels gestuurd. na 1 dag geen reactie in het Frans. Ik kreeg dan het woord 'oui?' terug. ik heb dan foto's met uitleg gestuurd en nooit geen reactie meer op gehad. We hebben toen zelf heel het terras opgepoetst zodat het toegankelijk was. Na de vakantie een klacht gestuurd naar centerpacs klantendienst waarop dan een reactie kwam dat ze er niet verder op in wilden gaan maar een digitale cadeaubon van 100euro zouden opsturen. Wat dus nog niet bijna ok is als compensatie. Ondertussen heb ik dan teruggemaild met een hoop uitleg en foto's én dat we niet accepteren dat dat zomaar aan de kant geschoven wordt dmv een digitale cadeau bon. Nu ongeveer 2 weken laten en 2 reminders later geen mail meer ontvangen. Een extra puntje nog is dat het tennisplein alles behalve in orde was, ze vragen dan nog 10 euro per 30 min voor een onacceptabel tennisveld.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 1275,40

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)