Problemen met properheid en service cotage3

afgesloten Niet succesvol

CENTER PARCS Erperheidestraat 2 3, GROTE-BROGEL


Deze klacht is Publiek

  • R. Z. Aan CENTER PARCS

    Beste, ik heb een cotage geboekt en betaald van 07/08 tot 14/08 center park Vossemeer. Zodra wij zijn aangekomen hebben we gemerkt dat het terras niet was zuiver gemaakt stoelen tafel vuil ook onder de tafel vuiligheid we hebben gebeld naar de receptie in dit te melden ook handdoeken pakket dat 32€ betaald was niet aanwezig, ze zijn het terras komen kuisen, ik heb een kindje van 2 jaar dat op zijn blotte voetjes loop te die waren na 10 minuten na aankomst zwart!! Dus in de corona tijden word er minstens verwacht dat de hygiëne word gerespecteerd!! Dus de vloer was heel vuil ! Wat helemaal onverantwoord is !!als je de prijs van 242 € per dag betaald en dat voor corona alles ontstemd moet worden voor andere mensen in een verblijf te plaatsen!we hebben dit zelf moeten doen,ook het toilet was oppervlakkig gekuist, de tegels aan de onderkant waren vuil !! De 3 slaapkamers hadden tapijten die heel hard naar vochtigheid riekten met de warmte van de voorbije dagen was dit niet uit te houden..de kinderen hadden last snachs van de geur en konden niet slapen..op woensdag 12/08 is de grote schuif deur van de klerenkast gevallen ik heb dit gemeld aan de receptie in de voormiddag..ook het gevaar dat deze de baby van 2 jaar kon kwetsen om 18h was er nog niemand komen opdagen om deze te herstellen. Na dit hebben we ingepakt en 2 dagen vroeger het park verlaten op woensdag 12/08 ,we hadden zelfs 4 fietsen betaald voor de ganse week ! Ik ben echt teleurgesteld dat zeker de hygiëne in corona tijden in de cotage niet gerespecteerd was ! Ik vraag een compensatie te minsten voor de dagen dat we vroeger zijn vertrokken. Dank u voor u begrip. Mvg

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik heb een cotage geboekt en betaald van 07/08 tot 14/08 center park Vossemeer. Zodra wij zijn aangekomen hebben we gemerkt dat het terras niet was zuiver gemaakt stoelen tafel vuil ook onder de tafel vuiligheid we hebben gebeld naar de receptie in dit te melden ook handdoeken pakket dat 32€ betaald was niet aanwezig, ze zijn het terras komen kuisen, ik heb een kindje van 2 jaar dat op zijn blotte voetjes loop te die waren na 10 minuten na aankomst zwart!! Dus in de corona tijden word er minstens verwacht dat de hygiëne word gerespecteerd!! Dus de vloer was heel vuil ! Wat helemaal onverantwoord is !!als je de prijs van 242 € per dag betaald en dat voor corona alles ontstemd moet worden voor andere mensen in een verblijf te plaatsen!we hebben dit zelf moeten doen,ook het toilet was oppervlakkig gekuist, de tegels aan de onderkant waren vuil !! De 3 slaapkamers hadden tapijten die heel hard naar vochtigheid riekten met de warmte van de voorbije dagen was dit niet uit te houden..de kinderen hadden last snachs van de geur en konden niet slapen..op woensdag 12/08 is de grote schuif deur van de klerenkast gevallen ik heb dit gemeld aan de receptie in de voormiddag..ook het gevaar dat deze de baby van 2 jaar kon kwetsen om 18h was er nog niemand komen opdagen om deze te herstellen. Na dit hebben we ingepakt en 2 dagen vroeger het park verlaten op woensdag 12/08 ,we hadden zelfs 4 fietsen betaald voor de ganse week ! Ik ben echt teleurgesteld dat zeker de hygiëne in corona tijden in de cotage niet gerespecteerd was ! Ik vraag een compensatie te minsten voor de dagen dat we vroeger zijn vertrokken. Dank u voor u begrip. Mvg

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 560,00

    Schadevergoeding

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)