back

Wijnglazenset besteld maar bij aankomst zat er een gebroken glas in de doos.

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. L.

aan: IBOOD

09/08/2020

Beste, Ik bestelde een wijnglazenset via de site van iBood. Bij de controle merkte ik op dat er een glas stuk in de doos zit. Dit heb ik direct gemeld aan de transporteur. Die me vertelde dat ik dit met iBood moest regelen. Vervolgens heb ik onmiddellijk contact opgenomen met iBood. Ze vertellen mij dat ze geen glas kunnen vervangen en enkel een coupon kunnen geven. Wat ben ik met een coupon? Hier kan ik geen wijn uit drinken. Dus ik wil afzien van de aankoop en alles retour sturen. Volgens hen nemen ze geen glazen terug. Dit is nergens op de website vermeld. Noch in de mails met aankoopbevestiging, etc. Kunnen ze weigeren om alles terug te nemen? Is het Europese herroepingsrecht bij een aankoop op afstand niet van toepassing? Mvg.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 107,80
  • Vervanging

Berichten (2)

IBOOD

aan: R. L.

09/08/2020

BesteTest-aankoop, Goed om van je te horen! Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte. Je casenummer is: 200809-000072 Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Service iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000658:65300---]

IBOOD

aan: R. L.

13/08/2020

BesteTest-aankoop, Hartelijk dank voor uw e-mail. Ondanks dat maar 1 glas gebroken aangekomen is, hebben we een volledige 12-delige set vergoed door middel van een creditering. De kortingscode is daarbij een aanvullende compensatie. We kunnen helaas niet alle 3 aangeschafte sets vergoeden, maar zijn met bovenstaande oplossing al zeer ruimhartig geweest. We hopen je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wensen je nog een fijne dag. Heb je nog vragen? Stuur ons gerust een bericht terug. Met vriendelijke groet, Paul iBOOD Customer Service Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000602:60921---]