ts24


Deze klacht is Publiek

  • J. F. Aan ts24

    Beste, Op 11/3/2020 bestelde ik 2 mobiele airco's Eurom coolperfect 180 wifi. De prijs per airco was 719,95 euro (een enorm bedrag). Beide airco's werden kortdurend getest na levering (5minuten) en leken te werken. Airco 1 werkt adequaat sinds gebruik in mei 2020. Oorzaak klacht: Airco 2 werd in juni geïnstalleerd en deze bleek defect. Na een 5tal keer kortdurend (max 1 uur) te hebben gewerkt, maakte deze ineens een immens rammelend lawaai. Ook werd de rooster snel warm. Dit werd gemeld via de klantendienst op 25/6/2020. Ook contacteerde ik Eurom zelf.Een technieker van Eurom gaf aan dat dit waarschijnlijk een defect aan de ventilator is. Of er kwam een technieker aan huis, of ik kreeg een vervangtoestel. Echter, dit kon enkel via de verkoper, ts24 dus geregeld worden. Op 2/6/2020 nam ik telefonisch contact op. =>Via de optie 'informatie', want het automatisch antwoord via jullie telefonisch contact geeft aan dat klachten niet telefonisch, maar wel via e-mail behandeld worden. Dit blijkt niet te kloppen, mijn klacht via e-mail wordt nooit behandeld als ik niet telefoneer. Op 2/6 werd mij gevraagd een filmpje op te sturen en aangegeven dat het probleem spoedig opgelost zou worden. Ik diende verder niets te ondernemen. Er gebeurde niets. Een communicatiefout, drukte of een fout in overgave van werk was telkens excuus. Ik nam opnieuw contact op met jullie via e-mail (meerdere e-mails) en verschillende keren telefonisch. Ik krijg nooit concrete antwoorden op mijn vragen en wordt niet concreet verder geholpen. Ik heb het gevoel steeds afgewimpeld te worden met halfslachtige beloftes die niet worden nagekomen. Aangeboden oplossingen van TS24, die toch niet werden nagekomen zijn: *Het defecte apparaat op te laten halen en een vervangtoestel in 1 weg aanleveren. => Dit bleek later toch niet mogelijk te zijn. *Het defecte toestel op te laten halen door DHL om eventuele mogelijkheid tot herstel na te kijken. Echter, ondanks herhaaldelijke vraag naar concretisering van deze afspraak (tijd en datum) EN een waarborg dat ik of mijn geld/een werkend toestel terug krijg, wordt hier verder niet op gereageerd. => Het toestel moet dan ook in de originele verpakking worden aangeboden. Dit is onderkant isomo en bovenkant kartonnen doos. Echter, bij levering was de isomo van beide aangekochte toestellen beschadigd. Gevolg; heel mijn huis vol isomobolletjes, waardoor ik na de test de verpakking heb verwijderd. Dit werd gemeld en er werd gevraagd naar een alternatief zonder respons. Gevolg: De zomer is half voorbij en ik heb nog steeds geen werkende mobiele airco. Wel ervaar ik stress in omgang met jullie bedrijf, voel ik mij erg bedrogen door jullie bedrijf en service, en ben ik 719,95 euro (!!!) armer.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Op 11/3/2020 bestelde ik 2 mobiele airco's Eurom coolperfect 180 wifi. De prijs per airco was 719,95 euro (een enorm bedrag). Beide airco's werden kortdurend getest na levering (5minuten) en leken te werken. Airco 1 werkt adequaat sinds gebruik in mei 2020. Oorzaak klacht: Airco 2 werd in juni geïnstalleerd en deze bleek defect. Na een 5tal keer kortdurend (max 1 uur) te hebben gewerkt, maakte deze ineens een immens rammelend lawaai. Ook werd de rooster snel warm. Dit werd gemeld via de klantendienst op 25/6/2020. Ook contacteerde ik Eurom zelf.Een technieker van Eurom gaf aan dat dit waarschijnlijk een defect aan de ventilator is. Of er kwam een technieker aan huis, of ik kreeg een vervangtoestel. Echter, dit kon enkel via de verkoper, ts24 dus geregeld worden. Op 2/6/2020 nam ik telefonisch contact op. =>Via de optie 'informatie', want het automatisch antwoord via jullie telefonisch contact geeft aan dat klachten niet telefonisch, maar wel via e-mail behandeld worden. Dit blijkt niet te kloppen, mijn klacht via e-mail wordt nooit behandeld als ik niet telefoneer. Op 2/6 werd mij gevraagd een filmpje op te sturen en aangegeven dat het probleem spoedig opgelost zou worden. Ik diende verder niets te ondernemen. Er gebeurde niets. Een communicatiefout, drukte of een fout in overgave van werk was telkens excuus. Ik nam opnieuw contact op met jullie via e-mail (meerdere e-mails) en verschillende keren telefonisch. Ik krijg nooit concrete antwoorden op mijn vragen en wordt niet concreet verder geholpen. Ik heb het gevoel steeds afgewimpeld te worden met halfslachtige beloftes die niet worden nagekomen. Aangeboden oplossingen van TS24, die toch niet werden nagekomen zijn: *Het defecte apparaat op te laten halen en een vervangtoestel in 1 weg aanleveren. => Dit bleek later toch niet mogelijk te zijn. *Het defecte toestel op te laten halen door DHL om eventuele mogelijkheid tot herstel na te kijken. Echter, ondanks herhaaldelijke vraag naar concretisering van deze afspraak (tijd en datum) EN een waarborg dat ik of mijn geld/een werkend toestel terug krijg, wordt hier verder niet op gereageerd. => Het toestel moet dan ook in de originele verpakking worden aangeboden. Dit is onderkant isomo en bovenkant kartonnen doos. Echter, bij levering was de isomo van beide aangekochte toestellen beschadigd. Gevolg; heel mijn huis vol isomobolletjes, waardoor ik na de test de verpakking heb verwijderd. Dit werd gemeld en er werd gevraagd naar een alternatief zonder respons. Gevolg: De zomer is half voorbij en ik heb nog steeds geen werkende mobiele airco. Wel ervaar ik stress in omgang met jullie bedrijf, voel ik mij erg bedrogen door jullie bedrijf en service, en ben ik 719,95 euro (!!!) armer.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 719,95

    Vervanging

    *Terugname defecte airco zonder oorspronkelijke doos/isomo onderkant (met alle binnenverpakking). *Voorkeur voor volledige terugbetaling binnen 2 weken (zodat ik ergens anders een werkende airco kan kopen). *Vervanging van niet werkend exemplaar door werkend exemplaar binnen de 2 weken.

  • ts24 Aan J. F.

    Beste Klachtenbox, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met TS24. Deze email is alleen ter bevestiging dat we je aanvraag hebben ontvangen. Op dit moment is het erg druk, ook bij ons. We hopen dat u even geduld heeft alvorens u een reactie van ons krijgt. We proberen binnen 72 uur te reageren, maar dat lukt helaas niet altijd door de huidige Covid-19 omstandigheden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice TS24   TS24.nl en TS24.be klantenservice@ts24.nl T:  053-4283600 W:  ts24.nl    ts24.be

    Beste Klachtenbox, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met TS24. Deze email is alleen ter bevestiging dat we je aanvraag hebben ontvangen. Op dit moment is het erg druk, ook bij ons. We hopen dat u even geduld heeft alvorens u een reactie van ons krijgt. We proberen binnen 72 uur te reageren, maar dat lukt helaas niet altijd door de huidige Covid-19 omstandigheden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice TS24   TS24.nl en TS24.be klantenservice@ts24.nl T:  053-4283600 W:  ts24.nl    ts24.be

  • J. F. Aan ts24

    Geachte ts24, Ik verwijs naar mijn eerdere mailing/telefonische contacten en verwacht dat deze klacht zonder verdere excuses nu eens gewoon asap, dwz binnen de 4 werkdagen wordt afgehandeld. Janne Frissen

    Geachte ts24, Ik verwijs naar mijn eerdere mailing/telefonische contacten en verwacht dat deze klacht zonder verdere excuses nu eens gewoon asap, dwz binnen de 4 werkdagen wordt afgehandeld. Janne Frissen

  • ts24 Aan J. F.

    Beste Klachtenbox, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met TS24. Deze email is alleen ter bevestiging dat we je aanvraag hebben ontvangen. Op dit moment is het erg druk, ook bij ons. We hopen dat u even geduld heeft alvorens u een reactie van ons krijgt. We proberen binnen 72 uur te reageren, maar dat lukt helaas niet altijd door de huidige Covid-19 omstandigheden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice TS24   TS24.nl en TS24.be klantenservice@ts24.nl T:  053-4283600 W:  ts24.nl    ts24.be

    Beste Klachtenbox, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met TS24. Deze email is alleen ter bevestiging dat we je aanvraag hebben ontvangen. Op dit moment is het erg druk, ook bij ons. We hopen dat u even geduld heeft alvorens u een reactie van ons krijgt. We proberen binnen 72 uur te reageren, maar dat lukt helaas niet altijd door de huidige Covid-19 omstandigheden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice TS24   TS24.nl en TS24.be klantenservice@ts24.nl T:  053-4283600 W:  ts24.nl    ts24.be

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)