RYANAIR


Deze klacht is Publiek

  • B. C. Aan RYANAIR

    Beste, ik heb een vlucht geboekt op 21/12/2019 naar Madrid met vertrek op 2/5/2020 en terugvlucht 5/5/2020. Dit was voor 2 personen. Op 15 april restitutieaanvraag ingediend op 25 april heeft Ryanair een mail gestuurd om terugbetaling of voucher aan te vragen. terug restitutie willen aanvragen maar wordt omgeleid naar vouchers. Er komt geen antwoord op mijn mail waarop ik zeg dat ik reeds restitutieaanvraag ingediend heb op 15 april en dit op foto heb. op 26 juli nog maar eens een formulier ingevuld om terugbetaling te bekomen maar er komt de melding dat dit reeds aangevraagd is; Tot op heden 1 augustus nog altijd niets ontvangen. Wanneer mag ik eindelijk de terugbetaling ontvangen?

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik heb een vlucht geboekt op 21/12/2019 naar Madrid met vertrek op 2/5/2020 en terugvlucht 5/5/2020. Dit was voor 2 personen. Op 15 april restitutieaanvraag ingediend op 25 april heeft Ryanair een mail gestuurd om terugbetaling of voucher aan te vragen. terug restitutie willen aanvragen maar wordt omgeleid naar vouchers. Er komt geen antwoord op mijn mail waarop ik zeg dat ik reeds restitutieaanvraag ingediend heb op 15 april en dit op foto heb. op 26 juli nog maar eens een formulier ingevuld om terugbetaling te bekomen maar er komt de melding dat dit reeds aangevraagd is; Tot op heden 1 augustus nog altijd niets ontvangen. Wanneer mag ik eindelijk de terugbetaling ontvangen?

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 180,26

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)