COYOTE


Deze klacht is Publiek

  • L. P. Aan COYOTE

    Beste, ik had mijn abonnement in mei 2020 opgezegd via Coyote app en de laatste betaling is ook in mei geweest. Tot mijn verbazing kreeg ik talrijke mails weken nadien met melding dat ik nog een openstaande saldo had en dit dringend moet betalen. Het werd ook gevraagd om met Coyote klantendienst contact op te nemen via het betaalde tel nummer 070/211.225, aan 50 cent per min tarief...Ik heb ondertussen verschillende keren aan Coyote klantendienst terug geschreven met mijn uitleg en met het vraag om bevestiging van abonnement stop. Maar tot op heden blijf ik berichten krijgen met aanmaning tot de betaling. Deze morgen kreeg ik een nieuwe mail: "Ondanks onze vorige berichten vertoont uw account nog altijd een debetsaldo van 5.99 euro. We zullen uw abonnement opzeggen en uw dossier doorgeven aan ons incassobureau, waardoor er naast uw huidige debetsaldo ook nog beheerskosten verschuldigd zullen zijn. Bel ons op het nummer 070/211.225*, van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u, om die procedure te vermijden. Belangrijk: gelieve geen overschrijving te doen om uw openstaande factuur te betalen." Ik begrijp niet waarom ik gestalkt en gedreigd word om te betalen als ik mijn abonnement in maand mei heb beëindigd en ook het laatste betaling in mei heb overgemaakt? Hopelijk kan dit nu opgelost worden en ik zal geen mails meer van Coyote krijgen. Mvg Lana

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik had mijn abonnement in mei 2020 opgezegd via Coyote app en de laatste betaling is ook in mei geweest. Tot mijn verbazing kreeg ik talrijke mails weken nadien met melding dat ik nog een openstaande saldo had en dit dringend moet betalen. Het werd ook gevraagd om met Coyote klantendienst contact op te nemen via het betaalde tel nummer 070/211.225, aan 50 cent per min tarief...Ik heb ondertussen verschillende keren aan Coyote klantendienst terug geschreven met mijn uitleg en met het vraag om bevestiging van abonnement stop. Maar tot op heden blijf ik berichten krijgen met aanmaning tot de betaling. Deze morgen kreeg ik een nieuwe mail: "Ondanks onze vorige berichten vertoont uw account nog altijd een debetsaldo van 5.99 euro. We zullen uw abonnement opzeggen en uw dossier doorgeven aan ons incassobureau, waardoor er naast uw huidige debetsaldo ook nog beheerskosten verschuldigd zullen zijn. Bel ons op het nummer 070/211.225*, van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u, om die procedure te vermijden. Belangrijk: gelieve geen overschrijving te doen om uw openstaande factuur te betalen." Ik begrijp niet waarom ik gestalkt en gedreigd word om te betalen als ik mijn abonnement in maand mei heb beëindigd en ook het laatste betaling in mei heb overgemaakt? Hopelijk kan dit nu opgelost worden en ik zal geen mails meer van Coyote krijgen. Mvg Lana

    Gewenste oplossing

    Bevestiging van opzegging zonder extra kosten

  • L. P. Aan COYOTE

    Beste, graag een feedback aub

    Beste, graag een feedback aub

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)