ADOBE SYSTEMS BELGIUM Culliganlaan 2F, Diegem
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. B.

aan: ADOBE SYSTEMS BELGIUM

04/07/2020

In mei 2020 haalde Acrobat reader 2 x 15.72 € van mijn mastercard. Zij waren van plan om eind juni hetzelfde te doen. Dus heb ik mijn kredietkaart (gelukkig tijdig) laten blokkeren. En ook mijn abonnement stopgezet Nu krijg ik uiteraard aanmaningen. Ik zou zelfs de rest (ongeveer 65 €) van mijn jaarabonnement moeten betalen. Ik heb vruchteloos naar verschillende emailadressen van Adobe mails gestuurd, maar krijg nooit antwoord. Bij het stopzetten van een abonnement krijg je een formulier te zien, waarop men de reden van de stopzetting vraagt. Ik heb die reden opgegeven. Maar ze laten niets van zich horen. En als je het telefonisch wil uitleggen moet dat in het Engels. Ik heb wel wat basiskennis van het Engels, maar niet als het om technische of financiële vraagstukken gaat. Ik vind dat zij mij 15.72 € moeten terugbetalen op rek. BE11 0620 7754 1048. Zij zouden mij ook een gratis maand kunnen geven, maar ik heb niet veel zin om mijn abonnement opnieuw op te nemen en zeker niet om de schadeloosstelling te betalen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 15,72