Pharma XX


Deze klacht is Publiek

  • B. T. Aan Pharma XX

    Beste, begin april kreeg ik telefoon van pharmaxx omdat ik meegedaan heb met een enquête op google. Voorstel om voor maar 6€ vitaminen op proef en zou een mail moeten sturen om geen contract aan te gaan. Ik heb op 14 april binnen de periode een mail gestuurd om er van af te zien. Later kreeg ik toch een pakket pillen voor 3 maanden en een betaling van 54€. Ik heb nog meerdere keren gestuurd en kreeg telkens noooit een antwoord. Wat blijkt nu ik een herrinering voor te betalen kreeg en toch daarop reacties kreeg dat de mail waarop ik de annulering stuurde verkeerde mail adres was. De mail info@pharmaxx.be kreeg ik telkens een mail terug van postmaster en de enige mail die ik terug vond en was admin@flamingotop.com en die geeft bij mij ook aan dat het pharmaxx is. Heb ze nu laten weten dat ik echter niets meer van hun wil ontvangen en dat met de mails die ik gestuurd heb op 14 april. Ik heb gevraagd om dit alsnog dit recht te zetten. Ik kreeg als antwoord dat de reden dat zij de mails nooit ontvangen hebben zij de contract niet stop zetten. Het is toch niet dat ik nooit iets heb gestuurd en heb echt mijn best gedaan om ze te blijven mailen. Ik had beter gebeld naar hun en niet gemaild maar de reden dat ik het persé per mail wil is dat ik een geschreven bevestiging kon krijgen. Is hier iets aan te doen? Ik hoop van wel. Alvast bedankt. Met vriendzlijke groeten. BRAHIM

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, begin april kreeg ik telefoon van pharmaxx omdat ik meegedaan heb met een enquête op google. Voorstel om voor maar 6€ vitaminen op proef en zou een mail moeten sturen om geen contract aan te gaan. Ik heb op 14 april binnen de periode een mail gestuurd om er van af te zien. Later kreeg ik toch een pakket pillen voor 3 maanden en een betaling van 54€. Ik heb nog meerdere keren gestuurd en kreeg telkens noooit een antwoord. Wat blijkt nu ik een herrinering voor te betalen kreeg en toch daarop reacties kreeg dat de mail waarop ik de annulering stuurde verkeerde mail adres was. De mail info@pharmaxx.be kreeg ik telkens een mail terug van postmaster en de enige mail die ik terug vond en was admin@flamingotop.com en die geeft bij mij ook aan dat het pharmaxx is. Heb ze nu laten weten dat ik echter niets meer van hun wil ontvangen en dat met de mails die ik gestuurd heb op 14 april. Ik heb gevraagd om dit alsnog dit recht te zetten. Ik kreeg als antwoord dat de reden dat zij de mails nooit ontvangen hebben zij de contract niet stop zetten. Het is toch niet dat ik nooit iets heb gestuurd en heb echt mijn best gedaan om ze te blijven mailen. Ik had beter gebeld naar hun en niet gemaild maar de reden dat ik het persé per mail wil is dat ik een geschreven bevestiging kon krijgen. Is hier iets aan te doen? Ik hoop van wel. Alvast bedankt. Met vriendzlijke groeten. BRAHIM

    Gewenste oplossing

    Onmiddelijke beeindiging contract.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)