back

Roeitoestel Ibood defect geleverd

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. F.

aan: IBOOD

29/06/2020

Beste, Ik bestelde voor de verjaardag van mijn schoondochter een roeitoestel op ibood (10-06-2020). Het toestel bestel ik via mijn zoon (bijnens hans) omdat ik niet zo bekend ben met online aankopen en hij al verschillende aankopen bij ibood heeft gedaan. Het toestel word netjes geleverd. Echter wanneer het toestel netjes in elkaar is gezet, En we testen het uit +/- 5 minuten, blijkt de trekkoord van het roeitoestel niet meer in te gaan. Conclusie : het nieuwe toestel is defect. Dus mijn zoon, begint via een contactformulier een melding te maken naar ibood. Ondertussen zijn we +/- 14 dagen verder en hebben we van ibood nog steeds geen antwoord/oplossing gehad. Mijn zoon heeft na enkele dagen weeral een nieuwe melding gemaakt.zowel via het contactformulier als via messenger is contact opgenomen met ibood, omdat er op de site ook stond voor snellere service rechtstreeks contact opgenomen kon worden met service@fitnessbenelux.nl; (de verkoper) heb ik deze ook gemaild. Ik had gestuurd dat ik een toestel via ibood had aangekocht, dat het defect geleverd is en dat ik voor snellere service via hun moest werken zoals vermeld bij ibood. zoals hier vermeld :Om je zo goed en snel mogelijk te helpen, hebben we in overleg met Fitnessbenelux afgesproken dat je direct met hen contact op kunt nemen. Op deze manier kunnen we je sneller van de juiste service voorzien. Als je toch liever de afhandeling via ons servicecentrum doet, kan dit. Hier krijg ik wel reactie van, ik citeer: "Hartelijk dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat het apparaat defect geleverd is." -->dan na weer verschillende mails van mij of er een oplossing is. toch een mail met als antwoord en Ik citeer: Hartelijk dank voor uw mail. Ik ga even in overleg met mijn collega van de afdeling retouren hoe wij u het snelst kunnen helpen. U ontvangt binnen 1 werkdag een terugkoppeling van ons. --> Dan vandaag krijg ik een mail van hun terug met als antwoord: Ik heb het even nagekeken en ik zie dat u uw toestel bij Ibood hebt gekocht. U kunt uw toestel daarom laten retourneren via Ibood. -->Dit begint voor mij te lijken dat ik aan het lijntje gehouden wordt en van het kastje naar de muur wordt gestuurd. ondertussen zijn we al +/- 14 dagen verder. Van Ibood nog altijd geen reactie/oplossing gehad. De termijnen van alles beginnen te verlopen, mij lijkt het dat ze daar op aan het werken zijn. Mijn schoondochter heeft nog steeds geen cadeau . Hoe en wie het voor mij kan oplossen maakt voor mij niet uit. In het begin schreef ik dat ze een nieuw toestel moesten leveren, maar op dit moment , ben ik al tevreden met geld terug. Als ik het moet retourneren, ben ik ook benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik had in de mails ook gestuurd dat ik het wou omruilen bij de levering van het nieuwe. Het toestel is +/- 40 kg en behoorlijk groot. Dus als ik dit naar de post moet krijgen weet ik ook nog niet hoe ik dit moet gaan doen. Tot op heden hebben we geen reactie van ibood gehad, enkel een automatisch bericht met bedankt voor de melding. Er word binnen de +/- 1 werkdag contact opgenomen. Dat het wat langer kan duren, snap ik volledig, maar dit gaat erover. Mijn zoon heeft alle mails bijgehouden, moesten jullie deze willen. Alvast bedankt En hopend op een positief resultaat Mvg Rita Fraiponts-Bijnens

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 308,90
  • Vervanging

Berichten (3)

IBOOD

aan: R. F.

29/06/2020

BesteTest-aankoop, Goed om van je te horen! Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte. Je casenummer is: 200629-000493 Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Service iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000658:65307---]

R. F.

aan: IBOOD

08/07/2020

Beste, ik wil laten weten dat er een nieuw toestel geleverd is en het defecte is opgehaald. Mvg Rita

IBOOD

aan: R. F.

08/07/2020

BesteTest-aankoop, Goed om van je te horen! Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte. Je casenummer is: 200708-000425 Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Service iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000658:65300---]