back

Problemen met administratieve kosten

FARYS Gent
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. V.

aan: FARYS

17/06/2020

Beste, Ik verhuur 2 panden, gezien deze vrijgekomen waren heb ik tijdelijk het abonnement op mijn naam gezet. Hiervoor heeft Farys 3x administratieve kosten aangerekend. Echter kan ik hiermee niet akkoord gaan gezien ik telkens de betalingen uitgevoerd heb. Intussen is er een onduidelijkheid geweest over het bedrag van de effectieve factuur, dit is intussen opgelost. Vandaag heb ik dan ook de effectieve factuur betaald. Echter kan ik me niet vinden in de administratieve kosten die erbij komen. Hopelijk kan u dit nakijken en me hierover berichten. Met vriendelijke groeten, Chris Van Osselt

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

FARYS

aan: C. V.

17/06/2020

Geachte klant, Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen dit zo spoedig mogelijk behandelen. Mogen wij u vragen uw e-mail niet opnieuw te versturen, we verliezen uw vraag zeker niet uit het oog. Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Met vriendelijke groeten, FARYS klantendienst Vanaf 1 maart ontvang je via bpost nog maar 2x per week administratieve post in je brievenbus. Wil je liever je facturen sneller krijgen? Regel dan vandaag nog om je facturen via e-mail te ontvangen. Schrijf je in via My Farys of via www.farys.be/digitale-factuur. TMVW - opdrachthoudende vereniging - Maatschappelijke zetel: Stropstraat 1- 9000 Gent RPR Gent - KBO BTW BE 0200.068.636 - Belfius BE61 0910 1709 0217 - BIC: GKCCBEBB ************************************************************************************************************************ Si vous habitez dans une commune à facilités (Drogenbos, Linkebeek, Renaix ou Wemmel), vous trouvez la traduction de cet e-mail sur:: .