HELLOFRESH BENELUX Zuidpark – Spaklerweg 50-52 , Amsterdam


Deze klacht is Publiek

  • M. C. Aan HELLOFRESH BENELUX

    Beste, Een tijd geleden surfte ik, opnieuw, op de website van Hello Fresh. In het verleden was ik al klant. Ik vernieuwde mijn account en duidde een aantal gerechten aan, ik rekende echter niet af. . Op 20 april krijg ik van HF een sms met de mededeling dat de betaling van de box niet gelukt is en dat ik het nodige moet doen? Op 22 april wordt er een box aangeboden die ik weiger in ontvangst te nemen. Op 27 april krijg ik opnieuw een bericht dat de betaling niet gelukt is en dat ik het nodige moet doen? Op 29 april wordt er weer een box aangeboden die ik weiger. Op 4 en 19 mei krijg ik sms-berichten met de boodschap dat de betaling van de HF-box niet gelukt is. Er worden ook verschillende mails gestuurd met aanmaningen om de factuur te betalen. Ik reageerde in heel dit verhaal met 3 mails en een telefonisch contact. HF blijft erbij dat ik moet betalen, ondertussen loopt het bedrag op tot 105,75Euro. Aangezien ik mijn bestelling nooit finaliseerde, ben ik niet van plan om wat dan ook te betalen. Vriendelijke groeten. Marijke Carpentier Oorsprongstraat 36 3720 Kortessem 0477/459519

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Een tijd geleden surfte ik, opnieuw, op de website van Hello Fresh. In het verleden was ik al klant. Ik vernieuwde mijn account en duidde een aantal gerechten aan, ik rekende echter niet af. . Op 20 april krijg ik van HF een sms met de mededeling dat de betaling van de box niet gelukt is en dat ik het nodige moet doen? Op 22 april wordt er een box aangeboden die ik weiger in ontvangst te nemen. Op 27 april krijg ik opnieuw een bericht dat de betaling niet gelukt is en dat ik het nodige moet doen? Op 29 april wordt er weer een box aangeboden die ik weiger. Op 4 en 19 mei krijg ik sms-berichten met de boodschap dat de betaling van de HF-box niet gelukt is. Er worden ook verschillende mails gestuurd met aanmaningen om de factuur te betalen. Ik reageerde in heel dit verhaal met 3 mails en een telefonisch contact. HF blijft erbij dat ik moet betalen, ondertussen loopt het bedrag op tot 105,75Euro. Aangezien ik mijn bestelling nooit finaliseerde, ben ik niet van plan om wat dan ook te betalen. Vriendelijke groeten. Marijke Carpentier Oorsprongstraat 36 3720 Kortessem 0477/459519

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

  • HELLOFRESH BENELUX Aan M. C.

    Dit is een automatisch bericht.Omdat we jou op andere kanalen beter én sneller kunnen helpen, zijn weniet meer bereikbaar via e-mail. Jouw e-mail wordt niet gelezen. Voor veelgestelde vragen - bijvoorbeeld over jelidmaatschap,betalingenenbezorging- kun je terecht in onsHelpcenter. Wil je graag persoonlijk geholpen worden? Dat kan ook. Je kunt ons bereiken via WhatsApp, de telefoon, chat of social media viadezelink. Wij zijn er elke dag: Maandag t/m woensdag: 09:00 - 23:00 Donderdag en vrijdag: 09:00 - 18:00 Zaterdag: 08:00 - 21:00 Zondag: 09:00 - 22:00 Groeten, Het HelloFresh-team HelloFresh Benelux -- HelloFresh Benelux ZuidparkSpaklerweg 50-521114 AE Amsterdamwww.hellofresh.nlwww.hellofresh.be

    Dit is een automatisch bericht.Omdat we jou op andere kanalen beter én sneller kunnen helpen, zijn weniet meer bereikbaar via e-mail. Jouw e-mail wordt niet gelezen. Voor veelgestelde vragen - bijvoorbeeld over jelidmaatschap,betalingenenbezorging- kun je terecht in onsHelpcenter. Wil je graag persoonlijk geholpen worden? Dat kan ook. Je kunt ons bereiken via WhatsApp, de telefoon, chat of social media viadezelink. Wij zijn er elke dag: Maandag t/m woensdag: 09:00 - 23:00 Donderdag en vrijdag: 09:00 - 18:00 Zaterdag: 08:00 - 21:00 Zondag: 09:00 - 22:00 Groeten, Het HelloFresh-team HelloFresh Benelux -- HelloFresh Benelux ZuidparkSpaklerweg 50-521114 AE Amsterdamwww.hellofresh.nlwww.hellofresh.be

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)