back

Defect + aanspraak op garantie

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

F. T.

aan: IBOOD

13/06/2020

Beste, de procedure die u mij via mail heeft gestuurd om aanspraak te maken op de garantie werkt niet. Ik had een product tweemaal gekocht, de eerste begaf het na 1 week (na veel emails en weinig respons, kwam dit onder de garantie). Het tweede product vertoont kwaliteitsproblemen: na 1 wasbeurt is er een gat verschenen in het stof van het product. (De vorige klacht heeft als referentie:RMA-2020/614806) ! Er is duidelijk iets van slechte kwaliteit aan die shorts.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 21,95

Berichten (1)

IBOOD

aan: F. T.

13/06/2020

BesteTest-aankoop, Goed om van je te horen! Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte. Je casenummer is: 200613-000158 Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Service iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000658:65298---]