back

Verkeerd aantal artikelen geleverd

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. D.

aan: NEWPHARMA

05/06/2020

Beste, Op 26 mei heb ik 3 pakketten Trovet hypoallergenic konijn natvoer voor honden besteld. 1 pakket bestaat uit 6 dozen van 400g. Helaas heb ik in plaats van 3 pakketten maar 1 pakket ontvangen. Telefonisch is Newpharma niet bereikbaar en op de mail wordt niet geantwoord. Ik wil graag het geld teruggestort krijgen voor de pakketten die ik niet heb ontvangen. Ik heb printscreens genomen met de details van de bezorgdienst.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 37,72
  • Vervanging

Berichten (1)

NEWPHARMA

aan: P. D.

08/06/2020

Geachte Mevrouw DANEELS, Wij danken u voor uw e-mail. Onze excuses voor het ongemak. Op 5/06/2020 werd de terugbetaling op de gebruikte kredietkaart uitgevoerd . Dit bedrag kunt u na enkele dagen terugvinden. Met vriendelijke groet, Jérémy Newpharma Support www.newpharma.be www.newpharma.eu