back

postpakket verloren gegaan bij Bpost- bedrijf zelf reageert niet

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. L.

aan: NEWPHARMA

25/05/2020

Ik bestelde op 08/04/20 online een aantal zaken bij Newpharma voor een bedrag van 101.57 Euro. Door de crisis was er een vertraging bij het bedrijf en ook bij BPOST zelf. Omdat het wel erg lang duurde, nam ik telefonisch contact op met BPOST. Er werd gemeld dat er een sorteermachine stuk was in A'pen en de levering lang ging duren. Men adviseerde alsnog een klacht bij BPOST t in te dienen , wat ik gedaan heb referentie 1-27057159418 . Ondertussen hoor ik van BPost dat het pakket definitief zoek is en dat Newpharma een aanvraag bjj Bpost moet doen om na te gaan wat er precies is misgegaan.. Ik schreef New Pharma op 11/05/20 hierover per mail aan, maar krijg geen reactie. Telefonisch is het bedrijf niet contacteerbaar

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 101,57

Berichten (1)

NEWPHARMA

aan: J. L.

27/05/2020

Beste, Wij danken u voor uw bericht. Op 18 mei hebben wij u per email voorgesteld om ofwel een nieuw pakje klaar te maken en te verzenden, ofwel u het volledig bedrag terug te betalen. Hierop kregen wij spijtig genoeg geen antwoord. Daar u via Test-Aankoop vraagt om terugbetaald te worden, gaan wij dit voor u in ordre brengen. Wij sturen het aanvraag tot terugbetaling naar onze financiele dienst. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Sophie Head of Customer Support Newpharma Support www.newpharma.be [s:www.newpharma.be/] www.newpharma.eu [s:www.newpharma.eu/] Test-Aankoop vraagt om terugbetaald te worden, gaan wij dit voor u in ordre brengen. Wij sturen het aanvraag tot terugbetaling naar onze financiele dienst. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Sophie Head of Customer Support Newpharma Support www.newpharma.be [s:www.newpharma.be/] www.newpharma.eu [s:www.newpharma.eu/]