Heerlijkehuisjes.nl


Deze klacht is Publiek

  • S. D. Aan Heerlijkehuisjes.nl

    Beste, wij bestelden een weekendhuisje in de maand mei in Zeeuws Vlaanderen. Omdat het park tijdens de periode die wij boekten was gesloten mochten we er niet naartoe. We vroegen om terugbetaling (maakt deel uit van hun verkoopsvoorwaarden (zie hieronder 1) maar kregen als antwoord dat we konden omboeken van september 20 tot maart 21 mits bijbetaling indien noodzakelijk (zie hieronder 2), nadien kregen we een mail dat we nog enkel in 20 mogen omboeken uiteraard mits bijbetaling indien van toepassing (zie hieronder 3) 1) Algemene verkoopsvoorwaarden (ontvangen door ons bij boeking) “Indien Heerlijkehuisjes.nl door overmacht gedwongen is een huurcontract te annuleren, is Heerlijkehuisjes.nl op generlei wijze aansprakelijk te stellen. In een dergelijke situatie zal volledige restitutie van het aan Heerlijkehuisjes.nl betaalde bedrag plaatsvinden.” 2) Mail aan ons op 31/3/2020 “De beschikbaarheid die hiervoor open is gesteld, loopt van september 2020 tot en met 31 maart 2021. Voor het omboeken zelf, zullen we vanzelfsprekend geen wijzigingskosten in rekening brengen.” 3) Mail aan ons op 23/4/2020 “Zij bieden u de mogelijkheid om de boeking te verplaatsen naar een datum tot 31 december 2020.” Daar wij hebben geboekt volgens hun dan actuele verkoopsvoorwaarden en daar wij dit jaar niet meer de mogelijkheid hebben om dit weekend te organiseren, vragen wij dat zij zich houden aan de verkoopsvoorwaarden en ons geld restitueren. Bij vragen hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Steve Debloem

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, wij bestelden een weekendhuisje in de maand mei in Zeeuws Vlaanderen. Omdat het park tijdens de periode die wij boekten was gesloten mochten we er niet naartoe. We vroegen om terugbetaling (maakt deel uit van hun verkoopsvoorwaarden (zie hieronder 1) maar kregen als antwoord dat we konden omboeken van september 20 tot maart 21 mits bijbetaling indien noodzakelijk (zie hieronder 2), nadien kregen we een mail dat we nog enkel in 20 mogen omboeken uiteraard mits bijbetaling indien van toepassing (zie hieronder 3) 1) Algemene verkoopsvoorwaarden (ontvangen door ons bij boeking) “Indien Heerlijkehuisjes.nl door overmacht gedwongen is een huurcontract te annuleren, is Heerlijkehuisjes.nl op generlei wijze aansprakelijk te stellen. In een dergelijke situatie zal volledige restitutie van het aan Heerlijkehuisjes.nl betaalde bedrag plaatsvinden.” 2) Mail aan ons op 31/3/2020 “De beschikbaarheid die hiervoor open is gesteld, loopt van september 2020 tot en met 31 maart 2021. Voor het omboeken zelf, zullen we vanzelfsprekend geen wijzigingskosten in rekening brengen.” 3) Mail aan ons op 23/4/2020 “Zij bieden u de mogelijkheid om de boeking te verplaatsen naar een datum tot 31 december 2020.” Daar wij hebben geboekt volgens hun dan actuele verkoopsvoorwaarden en daar wij dit jaar niet meer de mogelijkheid hebben om dit weekend te organiseren, vragen wij dat zij zich houden aan de verkoopsvoorwaarden en ons geld restitueren. Bij vragen hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Steve Debloem

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 951,40

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)