LIDL BELGIUM Guldensporenpark 90 J, MERELBEKE


Deze klacht is Publiek

  • S. L. Aan LIDL BELGIUM

    Mevrouw, mijnheer Op 14 april kocht ik, met de mooie dagen in het vooruitzicht, op de webshop van Lidl 6 zaken aan: * 2 x FLORABEST® Beschermhoes voor tuinset of ligstoel [Geschatte leverdatum: dinsdag 28.04.2020] * 2 x FLORABEST® Tuinstoelkussen 190 x 60 cm* Kleur:taupe [Geschatte leverdatum: dinsdag 21.04.2020] * 2 x FLORABEST® Wicker ligbed, inklapbaar, wielen* [Geschatte leverdatum: dinsdag 28.04.2020] De ligbedden zouden op 5 mei moeten gearriveerd zijn, nadat ik ervan op de hoogte werd gebracht dat de vooropgestelde levering op 28 april niet kon plaatsvinden. Tot op heden heb ik de twee ligbedden nog steeds niet ontvangen, wel de kussens en beschermhoezen. Maar wat ben ik ermee als de attributen waarvoor deze artikelen aangeschaft zijn, niet in mijn bezit zijn. Wat ik weet, is dat er een sorteerfout gebeurde op 5 mei. Daar ben ik door het ingeven van mijn track en trace code achtergekomen, niet omdat Lidl of de pakjesdienst me op de hoogte bracht. Ik stuurde herhaaldelijk mailtjes naar de klantendienst. Wat je sowieso onmiddellijk krijgt, is een automatisch gegenereerd antwoord. Een laatste 'echt' antwoord luidde: 'We nemen contact op met de pakjesdienst en brengen u op de hoogte." Dat is ondertussen weer 5 dagen geleden. En nu blijft het stil. De centen gingen vlot van mijn rekening, mijn begrip heb ik in coronatijden een maand lang getoond. Nu is mijn geduld op. Ik heb 3 maanden retourrecht. Als die zetels niet snel arriveren, heb ik misschien niet meer het recht om die wel toegekomen en in dat geval compleet nutteloze producten te retourneren. Samengevat: 1) Ik wil weten waar mijn bestelde én betaalde ligbedden verzeild zijn geraakt. 2) Als deze niet arriveren vòòr 29 mei 2020, zullen de reeds aangekomen producten onverrichter zake teruggestuurd worden. 3) Ik verwacht in dat geval een volledige terugbetaling van het volledige bedrag. 4) Een commerciële geste lijkt me op z'n plaats. Bedankt.

    Omschrijving van uw klacht

    Mevrouw, mijnheer Op 14 april kocht ik, met de mooie dagen in het vooruitzicht, op de webshop van Lidl 6 zaken aan: * 2 x FLORABEST® Beschermhoes voor tuinset of ligstoel [Geschatte leverdatum: dinsdag 28.04.2020] * 2 x FLORABEST® Tuinstoelkussen 190 x 60 cm* Kleur:taupe [Geschatte leverdatum: dinsdag 21.04.2020] * 2 x FLORABEST® Wicker ligbed, inklapbaar, wielen* [Geschatte leverdatum: dinsdag 28.04.2020] De ligbedden zouden op 5 mei moeten gearriveerd zijn, nadat ik ervan op de hoogte werd gebracht dat de vooropgestelde levering op 28 april niet kon plaatsvinden. Tot op heden heb ik de twee ligbedden nog steeds niet ontvangen, wel de kussens en beschermhoezen. Maar wat ben ik ermee als de attributen waarvoor deze artikelen aangeschaft zijn, niet in mijn bezit zijn. Wat ik weet, is dat er een sorteerfout gebeurde op 5 mei. Daar ben ik door het ingeven van mijn track en trace code achtergekomen, niet omdat Lidl of de pakjesdienst me op de hoogte bracht. Ik stuurde herhaaldelijk mailtjes naar de klantendienst. Wat je sowieso onmiddellijk krijgt, is een automatisch gegenereerd antwoord. Een laatste 'echt' antwoord luidde: 'We nemen contact op met de pakjesdienst en brengen u op de hoogte." Dat is ondertussen weer 5 dagen geleden. En nu blijft het stil. De centen gingen vlot van mijn rekening, mijn begrip heb ik in coronatijden een maand lang getoond. Nu is mijn geduld op. Ik heb 3 maanden retourrecht. Als die zetels niet snel arriveren, heb ik misschien niet meer het recht om die wel toegekomen en in dat geval compleet nutteloze producten te retourneren. Samengevat: 1) Ik wil weten waar mijn bestelde én betaalde ligbedden verzeild zijn geraakt. 2) Als deze niet arriveren vòòr 29 mei 2020, zullen de reeds aangekomen producten onverrichter zake teruggestuurd worden. 3) Ik verwacht in dat geval een volledige terugbetaling van het volledige bedrag. 4) Een commerciële geste lijkt me op z'n plaats. Bedankt.

    Gewenste oplossing

    de goederen alsnog ZO SNEL MOGELIJK, d.i. voor 29 mei, leveren en een commerciële geste doen

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)