oneerlijke communicatie over herroeping lidmaatschap

afgesloten Niet succesvol

HELLOFRESH BENELUX Zuidpark – Spaklerweg 50-52 , Amsterdam


Deze klacht is Publiek

  • A. D. Aan HELLOFRESH BENELUX

    Beste, ik ben helemaal niet tevreden over de communicatie van Hellofresh! ik lees vooraf de volledige algemene voorwaarden betreft de herroeping van het lidmaatschap. Daarin staat vermeld dat ik tot 5 dagen voor de levering de tijd heb om dit te doen met een formulier dat je kan afprinten en doormailen naar klantenservice@hellofresh.nl. Dit doe ik op vrijdag 22/05 Raar want ik krijg bijna direct een automatisch antwoord dat dit e-mailadres niet meer wordt gebruikt en ik mijn lidmaatschap kan opzeggen via de website. Dit doe ik dan (we zijn vandaag vrijdag 22/05 en de levering is woensdag 27/05)! nu krijg ik de melding dat ik toch nog een box zal moeten betalen en ontvangen op 27/05!!! Ik bel naar de klantendienst en daar krijg ik dan doodleuk te horen dat het door de covidmaatregelen is (en zegt staat vermeld op de website) dat ik ten laatste woensdag 20/05 om 23u59 mocht de box annuleren. Ik heb nu nog eens opnieuw gekeken naar de website en dit staat nergens vermeld! Die boodschap verschijnt alleen als je een klacht wil indienen. Dit is helemaal niet correct! Als klant lees ik eerst de algemene voorwaarden en hoe ik het lidmaatschap nadien zal moet opzeggen. Maar dan ga je toch ervan uit dat hetgeen daar vermeld staat klopt. En indien er iets veranderd er dan ook naar verwezen wordt?? Je moet toch niet als nieuwe klant eerst naar de klachtenpagina gaan voor je de covidmaatregelen ziet??

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik ben helemaal niet tevreden over de communicatie van Hellofresh! ik lees vooraf de volledige algemene voorwaarden betreft de herroeping van het lidmaatschap. Daarin staat vermeld dat ik tot 5 dagen voor de levering de tijd heb om dit te doen met een formulier dat je kan afprinten en doormailen naar klantenservice@hellofresh.nl. Dit doe ik op vrijdag 22/05 Raar want ik krijg bijna direct een automatisch antwoord dat dit e-mailadres niet meer wordt gebruikt en ik mijn lidmaatschap kan opzeggen via de website. Dit doe ik dan (we zijn vandaag vrijdag 22/05 en de levering is woensdag 27/05)! nu krijg ik de melding dat ik toch nog een box zal moeten betalen en ontvangen op 27/05!!! Ik bel naar de klantendienst en daar krijg ik dan doodleuk te horen dat het door de covidmaatregelen is (en zegt staat vermeld op de website) dat ik ten laatste woensdag 20/05 om 23u59 mocht de box annuleren. Ik heb nu nog eens opnieuw gekeken naar de website en dit staat nergens vermeld! Die boodschap verschijnt alleen als je een klacht wil indienen. Dit is helemaal niet correct! Als klant lees ik eerst de algemene voorwaarden en hoe ik het lidmaatschap nadien zal moet opzeggen. Maar dan ga je toch ervan uit dat hetgeen daar vermeld staat klopt. En indien er iets veranderd er dan ook naar verwezen wordt?? Je moet toch niet als nieuwe klant eerst naar de klachtenpagina gaan voor je de covidmaatregelen ziet??

    Gewenste oplossing

    directe stopzetting lidmaatschap. ik hoef de box niet meer van 27/05. en indien ze dit toch doen en mij hiervoor €64.95 van mijn creditcard afnemen, wil ik dit bedrag terug

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)