back

bestelling nog niet geleverd, zijn onbereikbaar voor details

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. D.

aan: NEWPHARMA

18/05/2020

Beste, ik bestelde op 9/4 een aantal producten bij Newpharma online. De bestelling van 56,99euro is reeds betaald. Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, noch mijn geld terug gestort gekregen, Newpharma is niet te bereiken, ik heb geprobeerd ze te bereiken via mail maar geen antwoord. Telefonisch lijken ze tevens niet te bereiken. Wat kan ik doen? Ik heb een bewijs van mijn bestelling/betaling. Mvg, Chantal De Tollenaere. Nummer bestelbon : 202012151661 op datum 9/4.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 56,99

Berichten (5)

NEWPHARMA

aan: C. D.

22/05/2020

Beste, Het dossier werd ondertussen in behandeling genomen. Het verzoek tot terugbetaling werd naar de financiele dienst verstuurd en zal zo snel mogelijk uitgevoerd worden. Met vriendelijke groeten, Sophie Head of Customer Support Newpharma Support www.newpharma.be [s:www.newpharma.be/] www.newpharma.eu [s:www.newpharma.eu/]

C. D.

aan: NEWPHARMA

27/05/2020

In uw mail van 22/5 zegt u dat het verschuldigde bedrag binnen de drie werkdagen op mijn rekening zou staan...ik heb nog steeds niets gezien. Kan u mij hierover briefen aub? Er is tevens een antwoord op uw mail vanuit mijn box verzonden.

NEWPHARMA

aan: C. D.

28/05/2020

Beste, Wij danken u voor uw bericht. Onze financiele dienst heeft de terugbetaling ondertussen uitgevoerd. Het zal dus snel op uw rekening moeten aankomen. Met vriendelijke groeten, Sophie Head of Customer Support Newpharma Support www.newpharma.be [s:www.newpharma.be/] www.newpharma.eu [s:www.newpharma.eu/]

C. D.

aan: NEWPHARMA

08/06/2020

Beste, Na meerdere mails van mijn kant, meerdere beloftes van uw kant (laatste keer : 22/5 de belofte dat mijn geld binnen de drie dagen op mijn rekening zou staan), is op vandaag 8/6 nog steeds NIETS terug gestort op mijn rekening! Mvg, Chantal De Tollenaere

NEWPHARMA

aan: C. D.

11/06/2020

Beste Mevrouw De Tollenaere, Wij danken u voor uw feedback. De terugbetaling gebeurde reeds op 28 mei. Het bedrag van 56.99Eur werd op uw VISA-rekening terugebetaald (XXXX XXXX XXXX 0595 - exp.12/22 [exp.12/22]) Indien wij u nog ergens mee van dienst mogen zijn, aarzel niet om ons een seitje te geven. met vriendelijke groeten, Sophie Head of Customer Support Newpharma Support www.newpharma.be [s:www.newpharma.be/] www.newpharma.eu [s:www.newpharma.eu/]