afgesloten Niet succesvol

HELLOFRESH BENELUX Zuidpark – Spaklerweg 50-52 , Amsterdam


Deze klacht is Publiek

  • N. D. Aan HELLOFRESH BENELUX

    Beste, ik heb van een vriend een promo-code gekregen om kennis te maken met het systeem van Hello Fresh waarbij je maw een gratis foodbox krijgt. Gisterenochtend merkte ik op dat er ineens een bedrag van €43,95 van mijn rekening ging, zonder dat ik akkoord ben gegaan met een domiciliëring. Ik hoef deze bestelling niet,want heb dit niet gevraagd en ik wil mijn geld terug. Ze zijn moeilijk bereikbaar, ze tonen geen begrip en denken niet in oplossingen. Kan u mij helpen? Grt, Nicky.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik heb van een vriend een promo-code gekregen om kennis te maken met het systeem van Hello Fresh waarbij je maw een gratis foodbox krijgt. Gisterenochtend merkte ik op dat er ineens een bedrag van €43,95 van mijn rekening ging, zonder dat ik akkoord ben gegaan met een domiciliëring. Ik hoef deze bestelling niet,want heb dit niet gevraagd en ik wil mijn geld terug. Ze zijn moeilijk bereikbaar, ze tonen geen begrip en denken niet in oplossingen. Kan u mij helpen? Grt, Nicky.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 43,95

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)