Pakket ontvangen wat ik niet besteld heb

afgesloten Succesvol

HELLOFRESH BENELUX Zuidpark – Spaklerweg 50-52 , Amsterdam


Deze klacht is Publiek

  • A. R. Aan HELLOFRESH BENELUX

    Ik heb ingelogd op de site van hellofresh nadat ik een Facebookbericht kreeg over een korting bij hello fresh. Een jaar geleden heb ik me aangemeld bij hun maar nooit een bestelling geplaatst. Nu beweren zij dat als je inlogt op hun site, je naar de gerechten en leverdatums kijkt op hun site, je automatisch een bestelling plaatst. Ik heb nooit gerechten aangeduid, geen bestelling geplaatst en geen betaling gedaan. Ik heb nooit een bevestiging via mail ontvangen dat mijn abonnement geheractiveerd is noch dat ik een bestelling geplaatst heb. Het is toch niet dat als je naar een website gaat je automatisch besteld ? Ik heb ook nooit een betaling gedaan. Meerdere keren klantendienst gecontacteerd maar krijg steeds hetzelfde antwoord dat ik toch moet betalen. Wat moet ik doen

    Omschrijving van uw klacht

    Ik heb ingelogd op de site van hellofresh nadat ik een Facebookbericht kreeg over een korting bij hello fresh. Een jaar geleden heb ik me aangemeld bij hun maar nooit een bestelling geplaatst. Nu beweren zij dat als je inlogt op hun site, je naar de gerechten en leverdatums kijkt op hun site, je automatisch een bestelling plaatst. Ik heb nooit gerechten aangeduid, geen bestelling geplaatst en geen betaling gedaan. Ik heb nooit een bevestiging via mail ontvangen dat mijn abonnement geheractiveerd is noch dat ik een bestelling geplaatst heb. Het is toch niet dat als je naar een website gaat je automatisch besteld ? Ik heb ook nooit een betaling gedaan. Meerdere keren klantendienst gecontacteerd maar krijg steeds hetzelfde antwoord dat ik toch moet betalen. Wat moet ik doen

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)