afgesloten gedeeltelijk succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

F. T.

aan: IBOOD

11/05/2020

Beste, Ik had in April Cargo shorts gekocht (SO3999863) bij ibood, deze zijn netjes op tijd aangekomen. Echter, na één week dragen is deze broek gescheurt (niet langs de naden maar midden in het stof) wat een duidelijk gebrek aan kwaliteit is. Ik had een dossier geopend bij ibood om dit aan te geven (Case nummer 200428-000361). Ze hebben me een procedure gestuurd die niet werkte (de site weigerde de informatie in te geven zoals het aangeduid was in de procedure). Dus heb ik de gevraagde fotos van het defect gestuurd via mail, erbij zeggende dat er een probleem is met hun site. Ik kreeg een email zeggende dat mijn mail goed ontvangen was en dat ik een antwoord zou krijgen binnnen de 1 of 2 werkdagen... Deze email is van de 28st April, ik heb ze ondertussen 3 mails gestuurd en proberen te bellen maar ze nemen niet op wegens de corona-crisis (maar ondertussen blijven ze wel lekker verder verkopen, want dat vergt geen personeel ?) Nu wil ik graag aanspraak maken op de terugbetaling van het defect goed, hoewel ik twee cargo shorts gekocht had en ben bang dat de tweede ook defect is (ik heb deze nog niet gedragen). Met vriendelijke groeten, François-Xavier Thibaut

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 21,95

Berichten (2)

IBOOD

aan: F. T.

11/05/2020

BesteTest-aankoop, Goed om van je te horen! Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte. Je casenummer is: 200511-000111 Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Service iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000658:65284---]

Doorgestuurd naar onze advocaten 13 mei 2020

Test Aankoop

aan: F. T.

04/06/2020
Dit antwoord is privé