COLLISHOP Edingensesteenweg 196, HALLE


Deze klacht is Publiek

  • K. B. Aan COLLISHOP

    Beste, ik bestelde op 1 april een oppotafel via uw webshop. Er werd toen gemeld dat deze door de coronacrisis pas op 15 mei (exacte datum) geleverd zou kunnen worden, waarvoor ik alle begrip had. Op 15 mei kwam er echter geen koerier, dus nam ik contact op met uw klantendienst; die verzekerde me dat het pakket bij bpost was en snel geleverd zou worden. Nog eens een week later nam ik terug contact op met de klantendienst waar ik hetzelfde antwoord kreeg, ook zou er geen trackinglink beschikbaar zijn "tot bpost het pakket inleest". Nóg een week later nam ik voor de derde keer contact met uw klantendienst: definitieve leverdatum 6 mei en nog steeds geen trackinglink. Op 6 mei, ondertussen 5 weken na bestelling, krijg ik een mail van bpost dat Collishop (Dreamland) het pakket bij hun digitaal heeft aangemeld (dus nog niet geleverd!) Ik voel mij belogen en heb nog steeds geen zekerheid over de leverdatum van mijn pakket. Uitkijken naar een alternatief ging niet want het pakket zou 'iedere dag' geleverd kunnen worden. En aangezien de natuur niet wacht zijn de meeste zaai en oppotwerkjes ondertussen op de grond verricht, verre van ideaal dus.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik bestelde op 1 april een oppotafel via uw webshop. Er werd toen gemeld dat deze door de coronacrisis pas op 15 mei (exacte datum) geleverd zou kunnen worden, waarvoor ik alle begrip had. Op 15 mei kwam er echter geen koerier, dus nam ik contact op met uw klantendienst; die verzekerde me dat het pakket bij bpost was en snel geleverd zou worden. Nog eens een week later nam ik terug contact op met de klantendienst waar ik hetzelfde antwoord kreeg, ook zou er geen trackinglink beschikbaar zijn "tot bpost het pakket inleest". Nóg een week later nam ik voor de derde keer contact met uw klantendienst: definitieve leverdatum 6 mei en nog steeds geen trackinglink. Op 6 mei, ondertussen 5 weken na bestelling, krijg ik een mail van bpost dat Collishop (Dreamland) het pakket bij hun digitaal heeft aangemeld (dus nog niet geleverd!) Ik voel mij belogen en heb nog steeds geen zekerheid over de leverdatum van mijn pakket. Uitkijken naar een alternatief ging niet want het pakket zou 'iedere dag' geleverd kunnen worden. En aangezien de natuur niet wacht zijn de meeste zaai en oppotwerkjes ondertussen op de grond verricht, verre van ideaal dus.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Schadevergoeding

  • K. B. Aan COLLISHOP

    Update: op 14 mei werd het pakket plots geleverd. Dit is 6 weken na bestelling, en een 4 weken na de vermelde leverdatum. Bovendien bleek uit de pakbon dat Collishop het pakket pas enkele dagen eerder zelf aan bpost had overhandigd. De klantendienst liegt dus en legt onterecht de schuld bij bpost, die wel een goede service geven en helder communiceren. PS: 15 mei uit origineel bericht moest 15 april zijn.

    Update: op 14 mei werd het pakket plots geleverd. Dit is 6 weken na bestelling, en een 4 weken na de vermelde leverdatum. Bovendien bleek uit de pakbon dat Collishop het pakket pas enkele dagen eerder zelf aan bpost had overhandigd. De klantendienst liegt dus en legt onterecht de schuld bij bpost, die wel een goede service geven en helder communiceren. PS: 15 mei uit origineel bericht moest 15 april zijn.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)