afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

V. D.

aan: IBOOD

03/04/2020

Goeidag, op 4 maart plaatste ik een bestelling bij u. Het geleverde artikel was defect waardoor ik dit naar u terugzond. Ondanks de vele mails en de bewijzen van retourzending, krijg ik geen antwoord meer van u. Graag zie ik dit snel opgelost en ontvang ik mijn betaalde geld terug. Dank u.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 80,90
  • Eveneens de vergoeding van de retour zending, die is 16,40.

Berichten (5)

IBOOD

aan: V. D.

03/04/2020

BesteTest-aankoop, Goed om van je te horen! Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte. Je casenummer is: 200403-000071 Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Service iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000658:65289---]

IBOOD

aan: V. D.

03/04/2020

BesteTest-aankoop, Hartelijk dank voor uw e-mail. Bedankt voor deze melding.We hebben per email contact met de klant opgenomen om tot een oplossing te komen.Met vriendelijke groeten,iBOOD Webcare Team- - - We hopen je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wensen je nog een fijne dag. Heb je nog vragen? Stuur ons gerust een bericht terug. Met vriendelijke groet, Paul iBOOD Customer Service Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000473:47304---]

V. D.

aan: IBOOD

06/04/2020

Geachte I Bood, Het artikel werd u op 9 03 2020 teruggestuurd. Het is reeds terug in uw bezit. Vandaar dat u mij niet moet het adres van de fabrikant geven alswel een teruggave van mijn geld. Dank u.

IBOOD

aan: V. D.

06/04/2020

BesteTest-aankoop, Goed om van je te horen! Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte. Je casenummer is: 200406-000026 Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Service iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000658:65292---]

IBOOD

aan: V. D.

06/04/2020

BesteTest-aankoop, Hartelijk dank voor uw e-mail. Op 03-04-2020 om 10:54 uur hebben wij een emailbericht aan de klant verzonden en zijn in afwachting van de reactie van de klant, zodat we de klacht verder kunnen afhandelen. Graag ontvangen we antwoord op het emailbericht om het efficienter op te kunnen lossen. We hopen je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wensen je nog een fijne dag. Heb je nog vragen? Stuur ons gerust een bericht terug. Met vriendelijke groet, Paul iBOOD Customer Service Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000559:55927---]