afgesloten Succesvol

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • M. V. Aan PROXIMUS

    Mijn Sim kaart werkt niet meer. Proximus weigert mij een nieuwe op te sturen, kan enkel via winkel maar deze zijn allemaal gesloten. Ik ben dus telefonisch niet bereikbaar wat schandalig is deze periode. Mijn huidige Sim kaart hebben ze nochtans wel opgestuurd maar blijkbaar doen ze dat enkel bij nieuwe klanten. Ik kan toch niet wachten tot de Corona crisis voorbij is vooraleer ik terug telefonisch bereikbaar ben? Mijn moeder is 81 en ik kan haar nog niet eens meer bellen! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat dit zo snel mogelijk opgelost word. Alvast bedankt.

    Omschrijving van uw klacht

    Mijn Sim kaart werkt niet meer. Proximus weigert mij een nieuwe op te sturen, kan enkel via winkel maar deze zijn allemaal gesloten. Ik ben dus telefonisch niet bereikbaar wat schandalig is deze periode. Mijn huidige Sim kaart hebben ze nochtans wel opgestuurd maar blijkbaar doen ze dat enkel bij nieuwe klanten. Ik kan toch niet wachten tot de Corona crisis voorbij is vooraleer ik terug telefonisch bereikbaar ben? Mijn moeder is 81 en ik kan haar nog niet eens meer bellen! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat dit zo snel mogelijk opgelost word. Alvast bedankt.

    Gewenste oplossing

    Vervanging

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)