Boschwasmachine gekocht die niet op regenwater werkt

VANDEN BORRE Slesbrekstraat 101, ST-PIETERS-LEEUW


Deze klacht is Publiek

  • M. J. Aan VANDEN BORRE

    Geachte, mijn aankoop van een Boschwasmachine in de Vanden Borrewinkel in Gent: Bestelbon 035277064 van 22/7/2019. Factuurnr 980/16429 (van 10/08/19) - wasmachine Bosch WAW3256KFG Ik stuurde u een klacht in verband met de aankoop van een Boschwasmachine die ik in juli 2019 bij u kocht en die van in het begin problemen gaf, waarvoor ik u contacteerde onmiddellijk na aankoop en later: schriftelijk, telefonisch en ook door bezoek aan de winkel in Gent waar ik de machine kocht. Er zijn vier technoekers gekomen, één van u, en drie van Bosch. De derde stelde een fout vast aan de machine, en herstelde dat, maar daarmee is het probleem niet opgelost. ER is dus tot nu toe geen oplossing uit de bus gekomen. Integendeel. De vierde technieker, die van Bosch die Vanden Borre naar mij stuurde (ondanks mijn argumentatie dat ik hier niet om vroeg, maar wel om een definitieve oplossing) , liet weten dat de machine NIET OP EEN REGENWATERINSTALLATIE aangesloten had mogen worden. Die installatie is nieuw, en ik heb geen andere. U hebt me dat niet gezegd, bij de aankoop. Bovendien stuurt Bosch mij nu een rekening voor een nazicht dat ik niet heb gevraagd. Ik had u, Vanden Borre om een oplossing gevraagd. Ik heb met u een waarborgcontract, en niet met Bosch. Dus : 1) gelieve de kosten van Bosch op u te nemen, gezien mijn waarborg. 2) Ook verzoek ik u mijn wasmachine te vervangen door een die wel op een regenwaterinstallatie kan aangesloten worden. Geachte groet

    Omschrijving van uw klacht

    Geachte, mijn aankoop van een Boschwasmachine in de Vanden Borrewinkel in Gent: Bestelbon 035277064 van 22/7/2019. Factuurnr 980/16429 (van 10/08/19) - wasmachine Bosch WAW3256KFG Ik stuurde u een klacht in verband met de aankoop van een Boschwasmachine die ik in juli 2019 bij u kocht en die van in het begin problemen gaf, waarvoor ik u contacteerde onmiddellijk na aankoop en later: schriftelijk, telefonisch en ook door bezoek aan de winkel in Gent waar ik de machine kocht. Er zijn vier technoekers gekomen, één van u, en drie van Bosch. De derde stelde een fout vast aan de machine, en herstelde dat, maar daarmee is het probleem niet opgelost. ER is dus tot nu toe geen oplossing uit de bus gekomen. Integendeel. De vierde technieker, die van Bosch die Vanden Borre naar mij stuurde (ondanks mijn argumentatie dat ik hier niet om vroeg, maar wel om een definitieve oplossing) , liet weten dat de machine NIET OP EEN REGENWATERINSTALLATIE aangesloten had mogen worden. Die installatie is nieuw, en ik heb geen andere. U hebt me dat niet gezegd, bij de aankoop. Bovendien stuurt Bosch mij nu een rekening voor een nazicht dat ik niet heb gevraagd. Ik had u, Vanden Borre om een oplossing gevraagd. Ik heb met u een waarborgcontract, en niet met Bosch. Dus : 1) gelieve de kosten van Bosch op u te nemen, gezien mijn waarborg. 2) Ook verzoek ik u mijn wasmachine te vervangen door een die wel op een regenwaterinstallatie kan aangesloten worden. Geachte groet

    Gewenste oplossing

    Vervanging van de machine en betaling van de door Bosch naar mij gestuurde factuur, terwijl ik geen technieker van Bosch had gevraagd

  • VANDEN BORRE Aan M. J.

    Beste klant, Dank je wel voor je bericht. Omwille van de overheidsmaatregelen om verspreiding van het Coronavirus te voorkomen, is het mogelijk dat we niet meteen op je vraag kunnen antwoorden. In je My Vanden Borre-account vind je al heel wat informatie over je bestelling of je herstelling. Onze excuses voor de wachttijd. Fijne dag, Het Vanden Borre-team _________________ Bonjour, Merci pour votre message. En raison des mesures prises par le gouvernement pour éviter la propagation du Coronavirus, il se peut que nous mettions un peu plus de temps à répondre à votre demande. Dans votre compte My Vanden Borre, vous trouverez déjà beaucoup d'informations sur votre commande ou votre réparation. Toutes nos excuses pour le délai de réponse. Bonne journée L'équipe Vanden Borre

    Beste klant, Dank je wel voor je bericht. Omwille van de overheidsmaatregelen om verspreiding van het Coronavirus te voorkomen, is het mogelijk dat we niet meteen op je vraag kunnen antwoorden. In je My Vanden Borre-account vind je al heel wat informatie over je bestelling of je herstelling. Onze excuses voor de wachttijd. Fijne dag, Het Vanden Borre-team _________________ Bonjour, Merci pour votre message. En raison des mesures prises par le gouvernement pour éviter la propagation du Coronavirus, il se peut que nous mettions un peu plus de temps à répondre à votre demande. Dans votre compte My Vanden Borre, vous trouverez déjà beaucoup d'informations sur votre commande ou votre réparation. Toutes nos excuses pour le délai de réponse. Bonne journée L'équipe Vanden Borre

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)