Account probleem X-box live dienst

MICROSOFT Da Vincilaan 3, ZAVENTEM


Deze klacht is Publiek

  • D. B. Aan MICROSOFT

    Beste, ->Eind oktober 2019 kreeg ik de melding dat mijn 12 maanden abonnement voor de x-box live dienst was "verlopen". Zonder echt na te denken heb ik deze voor 12 maanden vernieuwd (27/10). -> Echter een paar dagen kreeg ik weer de melding dat deze verlopen was (31/10). Sinds het toen weekend was dacht ik: Ik meld het pas Maandag. Ondertussen had ik wel mijn abonnement met nog een maand verlengd in de hoop dat weekend toch nog wat verder te kunnen spelen -> wat ook tijdelijk lukte! -> 's Maandags heb ik dus Microsoft gecontacteerd en gingen ze zo snel mogelijk het probleem verhelpen en hebben ze tijdelijk mijn ontbrekende jaar en 1 maand abonnement terug actief gezet. Echter is het probleem nooit onderzocht geweest in mijn ogen. -> Want op 21/11 kreeg ik echter weer te maken met het hetzelfde probleem en was mijn abonnement weer "verlopen". Sinds ik die avond afgesproken had met vrienden voor een game avond heb ik nogmaals mijn abonnement verlengd met een jaar waardoor ik in feite reeds recht heb/had op een totaal van 2 jaar en 1 maand. ->Ik heb hierna nog meermaals hun gecontacteerd (meer dan 50 emails) en maar 3 mails van hun terug gehad telkens met hetzelfde copy past antwoord -> we zijn ermee bezig. -> Nu zijn we reed 26/3. Een HALF JAAR verder dus en nog steeds heb geen bruikbaar X-box live abonnement noch een antwoord/oplossing van Microsoft. -> Door dit blijvende probleem en geen zichtbare moeite die ondernomen wordt door Microsoft eis ik nu reeds de laatste 2 maanden op een volledige terugbetaling van de abonnements diensten (2jaar en 1maand = 126,97€) maar ook hier komt geen reactie meer op. Het is alsof ik tegen een muur praat. -> Ook ben ik nietmeer van plan hun diensten te gebruiken in de toekomst sinds ik me in feite echt mishandeld voel door Microsoft. De xbox en games worden dus ook verkocht (via 2dehands.be) waardoor ik enkel en alleen nog een terugbetaling wil van mijn ontbrekende abonnements diensten. Mijn xbox account moeten ze dus niet verder onderzoeken (alsof ze dat ooit wel hebben gedaan natuurlijk). Mijn contact bij microsoft was "Charlene M." met de referentie :SRX1491010337ID

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ->Eind oktober 2019 kreeg ik de melding dat mijn 12 maanden abonnement voor de x-box live dienst was "verlopen". Zonder echt na te denken heb ik deze voor 12 maanden vernieuwd (27/10). -> Echter een paar dagen kreeg ik weer de melding dat deze verlopen was (31/10). Sinds het toen weekend was dacht ik: Ik meld het pas Maandag. Ondertussen had ik wel mijn abonnement met nog een maand verlengd in de hoop dat weekend toch nog wat verder te kunnen spelen -> wat ook tijdelijk lukte! -> 's Maandags heb ik dus Microsoft gecontacteerd en gingen ze zo snel mogelijk het probleem verhelpen en hebben ze tijdelijk mijn ontbrekende jaar en 1 maand abonnement terug actief gezet. Echter is het probleem nooit onderzocht geweest in mijn ogen. -> Want op 21/11 kreeg ik echter weer te maken met het hetzelfde probleem en was mijn abonnement weer "verlopen". Sinds ik die avond afgesproken had met vrienden voor een game avond heb ik nogmaals mijn abonnement verlengd met een jaar waardoor ik in feite reeds recht heb/had op een totaal van 2 jaar en 1 maand. ->Ik heb hierna nog meermaals hun gecontacteerd (meer dan 50 emails) en maar 3 mails van hun terug gehad telkens met hetzelfde copy past antwoord -> we zijn ermee bezig. -> Nu zijn we reed 26/3. Een HALF JAAR verder dus en nog steeds heb geen bruikbaar X-box live abonnement noch een antwoord/oplossing van Microsoft. -> Door dit blijvende probleem en geen zichtbare moeite die ondernomen wordt door Microsoft eis ik nu reeds de laatste 2 maanden op een volledige terugbetaling van de abonnements diensten (2jaar en 1maand = 126,97€) maar ook hier komt geen reactie meer op. Het is alsof ik tegen een muur praat. -> Ook ben ik nietmeer van plan hun diensten te gebruiken in de toekomst sinds ik me in feite echt mishandeld voel door Microsoft. De xbox en games worden dus ook verkocht (via 2dehands.be) waardoor ik enkel en alleen nog een terugbetaling wil van mijn ontbrekende abonnements diensten. Mijn xbox account moeten ze dus niet verder onderzoeken (alsof ze dat ooit wel hebben gedaan natuurlijk). Mijn contact bij microsoft was "Charlene M." met de referentie :SRX1491010337ID

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 126,97

  • MICROSOFT Aan D. B.

    Beste, Gelieve uw mail adres en telefoonnummer door te sturen zodanig dat wij uw probleem kunnen escaleren. Met dank. Kind regards,Lieve Casteels Reception Desk Real Estate Facilities Passport Building Luchthaven Brussel Nationaal 1K 1930 Zaventem nvrecep@microsoft.com Telephone 32 (0) 2 503 31 13 www.sodexo.com

    Beste, Gelieve uw mail adres en telefoonnummer door te sturen zodanig dat wij uw probleem kunnen escaleren. Met dank. Kind regards,Lieve Casteels Reception Desk Real Estate Facilities Passport Building Luchthaven Brussel Nationaal 1K 1930 Zaventem nvrecep@microsoft.com Telephone 32 (0) 2 503 31 13 www.sodexo.com

  • D. B. Aan MICROSOFT

    Beste, Ik ben steeds bereikbaar via email: -> dvdbogaert@gmail.com GSM nummer is: 0484600385 Mvg Bogaert David

    Beste, Ik ben steeds bereikbaar via email: -> dvdbogaert@gmail.com GSM nummer is: 0484600385 Mvg Bogaert David

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)