Aanvraag tot terugbetaling - Ongewenste lidmaatschap

Koop & Spaar Spaces Zuidas Barbara Strozzilaan 101 , HN AMSTERDAM


Deze klacht is Publiek

  • F. V. Aan Koop & Spaar

    Sinds 1/1/2019 wordt door Koop en Spaar maandelijks een bedrag van 15€ van mijn kredietkaart gedebiteerd. Ik heb nooit goedkeuring gegeven voor dit lidmaatschap bij Koop en Spaar.Ik wens onmiddellijke stopzetting van de debiteringen en een terugbetaling van de tot op heden gedebiteerde bedragen (15 x 15€ = 225€).

    Omschrijving van uw klacht

    Sinds 1/1/2019 wordt door Koop en Spaar maandelijks een bedrag van 15€ van mijn kredietkaart gedebiteerd. Ik heb nooit goedkeuring gegeven voor dit lidmaatschap bij Koop en Spaar.Ik wens onmiddellijke stopzetting van de debiteringen en een terugbetaling van de tot op heden gedebiteerde bedragen (15 x 15€ = 225€).

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 225,00

  • Koop & Spaar Aan F. V.

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 10465829 Beste, We hebben uw klacht ontvangen via Test-Aankoop. Het lidmaatschap dat we hebben gevonden staat onder de naam van iemand anders. We hebben vanuit onze klantenservice al een persoonlijke e-mail naar de lidmaatschapshouder gestuurd. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van FRANCOIS VAN REGEMORTEL Beheerd via Over ons Aanvraag tot terugbetaling - Ongewenste lidmaatschap Koop Spaar Naam van de klant FRANCOIS VAN REGEMORTEL Referentie van deklant Klantnummer: 43201081009 Beschrijving van de klacht Sinds 1/1/2019 wordt door Koop en Spaar maandelijks een bedrag van 15Eur van mijn kredietkaart gedebiteerd. Ik heb nooit goedkeuring gegeven voor dit lidmaatschap bij Koop en Spaar.Ik wens onmiddellijke stopzetting van de debiteringen en een terugbetaling van de tot op heden gedebiteerde bedragen (15 x 15Eur = 225Eur). Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 225,00 Bewijsstukken Koop en spaar klacht.pdfOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00855947-19 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 10465829 Beste, We hebben uw klacht ontvangen via Test-Aankoop. Het lidmaatschap dat we hebben gevonden staat onder de naam van iemand anders. We hebben vanuit onze klantenservice al een persoonlijke e-mail naar de lidmaatschapshouder gestuurd. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van FRANCOIS VAN REGEMORTEL Beheerd via Over ons Aanvraag tot terugbetaling - Ongewenste lidmaatschap Koop Spaar Naam van de klant FRANCOIS VAN REGEMORTEL Referentie van deklant Klantnummer: 43201081009 Beschrijving van de klacht Sinds 1/1/2019 wordt door Koop en Spaar maandelijks een bedrag van 15Eur van mijn kredietkaart gedebiteerd. Ik heb nooit goedkeuring gegeven voor dit lidmaatschap bij Koop en Spaar.Ik wens onmiddellijke stopzetting van de debiteringen en een terugbetaling van de tot op heden gedebiteerde bedragen (15 x 15Eur = 225Eur). Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 225,00 Bewijsstukken Koop en spaar klacht.pdfOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00855947-19 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)