back

Uitschrijven immoweb onmogelijk

IMMOWEB Avenue Général Dumonceau 56 2, BRUXELLES
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. V.

aan: IMMOWEB

03/03/2020

Ik wens mij uit te schrijven op de maillijst van immoweb maar dit blijkt onmogelijk te zijn. Volgens de gegevens onderaan de mails die ik dagelijks ontvang heb ik wel degelijk een account maar als ik mij probeer in te loggen gebeurd er niets. Als ik mijn passwoord probeer te veranderen lukt dit, maar nog steeds kan ik mij daarna niet inloggen. Als ik op de link klik om me uit te schrijven onderaan de mail krijg ik de melding dat er iets mis is gegaan. Als ik rechtstreeks naar de website ga en mij probeer in te loggen krijg ik de melding dat ze mij een mail verzonden hebben maar die mail komt nooit aan. (ook niet in spam, reclame of prullenbak). Ik heb heb wel al degelijk al op mijn account geweest toen ik deze aangemaakt heb want mijn voorkeuren en woonplaats zijn ingesteld. Ik heb inmiddels ook al een mail gestuurd naar privacy@immoweb met de vraag om mijn gegevens te verwijderen, zonder resultaat.

Gewenst oplossing

  • Verwijdering van mijn gegevens en een update of algemeen betere werking van hun website zodat andere klanten hier niet mee geconfronteerd worden.

Berichten (1)

IMMOWEB

aan: C. V.

03/03/2020

Geachte heer Vanopdenbosch, We hebben uw verzoek voor de uitschrijving van onze elektronische berichten ontvangen, op 3-03-2020 We hebben deze operatie vandaag uitgevoerd. Daardoor zal u geen marketingcommunicatie of waarschuwingen meer ontvangen met betrekking tot de bewaarde itemszoekopdrachten van Immoweb binnen maximaal 72 uur. Als u in de toekomst weer marketingcommunicaties van ons wenst te ontvangen, past u uw voorkeuren aan uw 'Mijn Immoweb'-account aan of neemt u contact op met de Customer Care. Vriendelijke groeten, Immoweb Data Protection Officer www.immoweb.be --------------- Message d'origine --------------- ref:_00D2pUXpF._5002p2HiUR7:ref