ZALANDO


Deze klacht is Publiek

  • E. K. Aan ZALANDO

    Beste, nu twee keer op rij is mijn bestelling bij Zalando niet op tijd geleverd. In dit specifieke geval heb ik extra betaald om de volgende dag de bestelling geleverd tekrijgen ivm werk dat mijn zoon in dit product, een zwart overhemd, moet doen zaterdagochtend. Vrijdagavond gebeld met Zalando. Een vriendelijke medewerker gaf aan dat ze mij nu niet verder kon helpen. Na een paar werkdagen kan een onderzoek worden gestart en kan ik wederom bellen om mijn betaling ad eur 10 voor de snelle levering terug te krijgen (bijzonder). Waar moet mijn zoon nu in werken, terwijl een ieder in het zwart is?? 2e keer dat dit fout loopt.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, nu twee keer op rij is mijn bestelling bij Zalando niet op tijd geleverd. In dit specifieke geval heb ik extra betaald om de volgende dag de bestelling geleverd tekrijgen ivm werk dat mijn zoon in dit product, een zwart overhemd, moet doen zaterdagochtend. Vrijdagavond gebeld met Zalando. Een vriendelijke medewerker gaf aan dat ze mij nu niet verder kon helpen. Na een paar werkdagen kan een onderzoek worden gestart en kan ik wederom bellen om mijn betaling ad eur 10 voor de snelle levering terug te krijgen (bijzonder). Waar moet mijn zoon nu in werken, terwijl een ieder in het zwart is?? 2e keer dat dit fout loopt.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 10,00

    Schadevergoeding

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)