b3-afwerking


Deze klacht is Publiek

  • S. L. Aan b3-afwerking

    Op 22/12/18 betaalde ik een voorschot op schilderwerken. Op 3/6/19 voerde u deze werken uit waarna ik meteen de factuur van het resterend saldo betaalde. Op 3/9/19 schreef ik u aan met de melding dat een vlies was losgekomen. U had vooraf tijdens de prospectie reeds gemeld dat kleine retouches mogelijk waren zonder extra kosten. Na enkele herinneringen heeft u op 10/9/19, 27/11/19 en 3/1/20 gemeld dit te komen doen als u eens toevallig in de buurt bent. Nu zijn we 14/2/20 en er is nog steeds geen vooruitzicht. Ik ben echter van mening dat, als ik een factuur betaal met het oog op een afwerking, deze afwerking er binnen een redelijke termijn ook komt. Als u daarvoor achteraf een extra rit extra moet rijden dan zou dit vanuit het oogpunt van klantgerichtheid volgens mij geen probleem mogen zijn.

    Omschrijving van uw klacht

    Op 22/12/18 betaalde ik een voorschot op schilderwerken. Op 3/6/19 voerde u deze werken uit waarna ik meteen de factuur van het resterend saldo betaalde. Op 3/9/19 schreef ik u aan met de melding dat een vlies was losgekomen. U had vooraf tijdens de prospectie reeds gemeld dat kleine retouches mogelijk waren zonder extra kosten. Na enkele herinneringen heeft u op 10/9/19, 27/11/19 en 3/1/20 gemeld dit te komen doen als u eens toevallig in de buurt bent. Nu zijn we 14/2/20 en er is nog steeds geen vooruitzicht. Ik ben echter van mening dat, als ik een factuur betaal met het oog op een afwerking, deze afwerking er binnen een redelijke termijn ook komt. Als u daarvoor achteraf een extra rit extra moet rijden dan zou dit vanuit het oogpunt van klantgerichtheid volgens mij geen probleem mogen zijn.

    Gewenste oplossing

    Herstelling

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)