BOOKING.COM (BELGIUM) Arenbergstraat 13, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • C. V. Aan BOOKING.COM (BELGIUM)

    Beste, Op 29/01 om 14.57 uur reserveerden we een kamer in Rust om naar Europa Park te gaan, wat volgens de verhuurder Hilda Apartments open was, enkele minuten nadien hebben we direct terug contact opgenomen met deze persoon en hem gezegd dat het Park is gesloten en gevraagd om ons geld terug te geven, daar deze persoon ons bedrogen heeft en misbruik van ons vertrouwen heeft gebruikt. Hij zei aan de telefoon, het was een Mr. Simon, oké geen probleem uw mag annuleren via Booking en ik regel dat, maar kan je in de toekomst direct via mij reserveren dan krijg je 10 % korting...wat ik ook al niet oké vond, maar ja. Daar we Booking voor ons gesprek ook al hadden geannuleerd, omdat we het direct doorhadden, dachten we het komt in orde..maar het komt dus niet in orde. Deze persoon wilt ons geld niet teruggeven en Booking ja die is er blijkbaar ook niet voor zijn klanten. Het gebeuren van hierboven was allemaal tussen 14.57 en 15.10, dus dan weet je goed dat dit een vergissing is. Alsook als die Mr. Simon ons zegt je krijgt je geld terug wel dan geloven we die persoon..maar nee blijkbaar iemand die gauw een centje wou bijverdienen door te zeggen het Park is open, omdat deze periode het dorp Rust natuurlijk leeg is. Een echt schandaal vind ik. We zijn gewoon bedot en beduveld door de verhuurder, dit is in mijn ogen een oplichter en leugenaar 1st e. klas. En ik vind dat Booking dit ook ziet of weet, maar toch er zijn handen van aftrekt...we hebben het wel aan Booking betaald, niet rechtstreeks aan de verhuurder, dus Booking moet zijn verantwoordelijkheid opnemen en dit terugbetalen. Wij zijn al een tiental jaar klant, maar dit neem ik niet. Ik eis dat geld terug. En ik wil weer geen weken wachten. Dit was voor de verjaardag van mij zoon, uiteindelijk is hij naar Disney gegaan, dat wel open was. Bedankt om deze zaak te regelen. Voor de 78 euro en een schadevergoeding van 22 euro voor alle telefoontjes naar Duitsland en de tijd die we hierdoor hebben verloren. Dus een totaal van 100 euro.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Op 29/01 om 14.57 uur reserveerden we een kamer in Rust om naar Europa Park te gaan, wat volgens de verhuurder Hilda Apartments open was, enkele minuten nadien hebben we direct terug contact opgenomen met deze persoon en hem gezegd dat het Park is gesloten en gevraagd om ons geld terug te geven, daar deze persoon ons bedrogen heeft en misbruik van ons vertrouwen heeft gebruikt. Hij zei aan de telefoon, het was een Mr. Simon, oké geen probleem uw mag annuleren via Booking en ik regel dat, maar kan je in de toekomst direct via mij reserveren dan krijg je 10 % korting...wat ik ook al niet oké vond, maar ja. Daar we Booking voor ons gesprek ook al hadden geannuleerd, omdat we het direct doorhadden, dachten we het komt in orde..maar het komt dus niet in orde. Deze persoon wilt ons geld niet teruggeven en Booking ja die is er blijkbaar ook niet voor zijn klanten. Het gebeuren van hierboven was allemaal tussen 14.57 en 15.10, dus dan weet je goed dat dit een vergissing is. Alsook als die Mr. Simon ons zegt je krijgt je geld terug wel dan geloven we die persoon..maar nee blijkbaar iemand die gauw een centje wou bijverdienen door te zeggen het Park is open, omdat deze periode het dorp Rust natuurlijk leeg is. Een echt schandaal vind ik. We zijn gewoon bedot en beduveld door de verhuurder, dit is in mijn ogen een oplichter en leugenaar 1st e. klas. En ik vind dat Booking dit ook ziet of weet, maar toch er zijn handen van aftrekt...we hebben het wel aan Booking betaald, niet rechtstreeks aan de verhuurder, dus Booking moet zijn verantwoordelijkheid opnemen en dit terugbetalen. Wij zijn al een tiental jaar klant, maar dit neem ik niet. Ik eis dat geld terug. En ik wil weer geen weken wachten. Dit was voor de verjaardag van mij zoon, uiteindelijk is hij naar Disney gegaan, dat wel open was. Bedankt om deze zaak te regelen. Voor de 78 euro en een schadevergoeding van 22 euro voor alle telefoontjes naar Duitsland en de tijd die we hierdoor hebben verloren. Dus een totaal van 100 euro.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 100,00

    Schadevergoeding

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)