Problemen met vervangen/terugbetalen toestel

Aftersales Group BV


Deze klacht is Publiek

  • H. D. Aan Aftersales Group BV

    Beste Op 29-01-20 heb ik bij Switch (Engels Plein, Leuven) mijn beschadigde iPhone XR binnengebracht. Deze is verzekerd via Smart2Cover voor schade en diefstal en mijn schadeclaim was door de verzekeraar al aanvaard. Mijn toestel zou dus hersteld worden of ik zou een nieuw toestel ontvangen. Intussen, 13 werkdagen later, heb ik nog steeds geen informatie ontvangen van Switch omtrent mijn toestel. Bij telefonisch contact met Switch blijkt dat er momenteel al sinds enkele weken geen leveringen van Apple aan Switch plaatsvinden. Er is ook geen informatie beschikbaar wanneer er wel terug leveringen zouden plaatsvinden. Hierop heb ik contact opgenomen met de verzekeraar zelf, zij zeggen enkel dat zij zelf ook contact zullen opnemen met Switch en dat zij het bedrag niet kunnen uitbetalen. Daarom zou ik van de verzekeraar willen vragen om ervoor te zorgen dat ik zo snel mogelijk een nieuw toestel krijg, desnoods via een andere leverancier dan Switch. In de algemene voorwaarden van de verzekeraar staat namelijk niet dat dit toestel via Switch geleverd moet worden.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste Op 29-01-20 heb ik bij Switch (Engels Plein, Leuven) mijn beschadigde iPhone XR binnengebracht. Deze is verzekerd via Smart2Cover voor schade en diefstal en mijn schadeclaim was door de verzekeraar al aanvaard. Mijn toestel zou dus hersteld worden of ik zou een nieuw toestel ontvangen. Intussen, 13 werkdagen later, heb ik nog steeds geen informatie ontvangen van Switch omtrent mijn toestel. Bij telefonisch contact met Switch blijkt dat er momenteel al sinds enkele weken geen leveringen van Apple aan Switch plaatsvinden. Er is ook geen informatie beschikbaar wanneer er wel terug leveringen zouden plaatsvinden. Hierop heb ik contact opgenomen met de verzekeraar zelf, zij zeggen enkel dat zij zelf ook contact zullen opnemen met Switch en dat zij het bedrag niet kunnen uitbetalen. Daarom zou ik van de verzekeraar willen vragen om ervoor te zorgen dat ik zo snel mogelijk een nieuw toestel krijg, desnoods via een andere leverancier dan Switch. In de algemene voorwaarden van de verzekeraar staat namelijk niet dat dit toestel via Switch geleverd moet worden.

    Gewenste oplossing

    Vervanging

    Nieuwe iPhone XR binnen een redelijke termijn.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)