back

problemen met terugbetaling

TRAVELBIRD De Keyserlei 5, ANTWERPEN
afgesloten gedeeltelijk succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. S.

aan: TRAVELBIRD

11/02/2020

We hadden bij Travelbird een roadtrip geboekt naar Puglia voor 7 dagen. (van 27/10/2018- 03/11/2018) Op 26 /10 krijgen we om 11.45u. een mail waarin Travelbird onze reis niet laat doorgaan wegens stopzetting met hun partners. Wij nemen diezelfde dag nog telefonisch contact op en krijgen te horen dat we eventueel de vliegtuig tickets wel kunnen gebruiken. Wij organiseren zelf een reis naar Puglia met het vastleggen van B&B's en huurwagen. We kregen een mail van Travelbird waar ze een terugbetaling van €1225.50 per koppel gingen voorstellen aan de financiële dienst. Dit is er niet van gekomen. Het dossier ging naar SGR (Garantiefonds). Daar worden we respectloos "geholpen". Van de €2451 hebben we maar 1x €1225.50 ontvangen. Graag willen wij het resterende bedrag (€ 1225.50) ook terug krijgen. Wij hebben al meerdere mails verzonden en worden aan het lijntje gehouden. Nochtans staat er in de garantiebepalingen van SGR art.5.2 dat wij kunnen kiezen tussen een terugbetaling van de betaalde som of een terugbetaling van gemaakte kosten op een vervangende reis. Van in het begin vragen wij de terugbetaling van de betaalde som voor die pakketreis naar Puglia. dwz. €1618 - €392.50(vliegtickets)= €1225.50 per koppel. Straf is het dan wel dat we op 20/12/2018 een mail ontvangen van een "nieuwe" Travelbird. U mag mij steeds contacteren voor verdere gegevens. Met dank

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1225,50

Berichten (1)

Doorgestuurd naar onze advocaten 27 februari 2020

Test Aankoop

aan: C. S.

04/03/2020
Dit antwoord is privé