Bluescreen op printer PageWide MFP477dw

Behandeld door Test-Aankoop

HP Hermeslaan 1A, DIEGEM


Deze klacht is Publiek

  • K. D. Aan HP

    casenummers 5038540588 - 5039130037 - 5044082323 Probleem: blue screen op touchscreen scherm van printer - op onvoorspelbare momenten, zowel bij printen als bij kopiëren. De printer kan enkel door het uittrekken van de stroomstekker opnieuw operationeel gemaakt worden. Na de 1e melding werd het moederbord vervangen, dit bleek geen oplossing te zijn. Er werd een software update uitgevoerd, een vast IP adres geinstalleerd, nieuwe cartridges geplaatst,... geen oplossing. Bij de 2e melding werd de fout werd "verweten" aan onze software (vb. Office), die nogthans allemaal officiëel is. Vandaag kreeg ik de foutmelding toen ik documenten aan het kopiëren was, dus dat heeft niks met onze software te maken! Ik nam alweer telefonisch contact op (3e melding dd.11/02/2020) waarmee ik minstens een half uur zoet ben, maar géén oplossing. Bij de 2e melding werd de garantie nog even verlengd, maar uiteindelijk toch afgesloten. Vandaag vroeg ik om de printer te vervangen, maar kreeg ik te horen dat de garantie verlopen is en dat HP dit dus niet kan doen!?? Wij kunnen hier op kantoor niet naar behoren werken, moeten de stekker uittrekken, opzoeken welke documenten wel en niet geprint werden voor de foutmelding, bellen naar HP,... allemaal duur tijdverlies. Onze zaakvoerder vraagt dringend een definitieve oplossing, namelijk vervangen van het toestel onder garantie!! Bedankt om dit dossier te behandelen.

    Omschrijving van uw klacht

    casenummers 5038540588 - 5039130037 - 5044082323 Probleem: blue screen op touchscreen scherm van printer - op onvoorspelbare momenten, zowel bij printen als bij kopiëren. De printer kan enkel door het uittrekken van de stroomstekker opnieuw operationeel gemaakt worden. Na de 1e melding werd het moederbord vervangen, dit bleek geen oplossing te zijn. Er werd een software update uitgevoerd, een vast IP adres geinstalleerd, nieuwe cartridges geplaatst,... geen oplossing. Bij de 2e melding werd de fout werd "verweten" aan onze software (vb. Office), die nogthans allemaal officiëel is. Vandaag kreeg ik de foutmelding toen ik documenten aan het kopiëren was, dus dat heeft niks met onze software te maken! Ik nam alweer telefonisch contact op (3e melding dd.11/02/2020) waarmee ik minstens een half uur zoet ben, maar géén oplossing. Bij de 2e melding werd de garantie nog even verlengd, maar uiteindelijk toch afgesloten. Vandaag vroeg ik om de printer te vervangen, maar kreeg ik te horen dat de garantie verlopen is en dat HP dit dus niet kan doen!?? Wij kunnen hier op kantoor niet naar behoren werken, moeten de stekker uittrekken, opzoeken welke documenten wel en niet geprint werden voor de foutmelding, bellen naar HP,... allemaal duur tijdverlies. Onze zaakvoerder vraagt dringend een definitieve oplossing, namelijk vervangen van het toestel onder garantie!! Bedankt om dit dossier te behandelen.

    Gewenste oplossing

    Vervanging

  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 09 maart 2020
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)