PAYPAL


Deze klacht is Publiek

  • L. J. Aan PAYPAL

    Beste, Aangezien ik momenteel in Zuid Korea studeer en een Koreaanse bankkaart heb, gebruik ik regelmatig Xoom en Paypal om geld te storten op mijn Koreaanse bankkaart. Dit verliep tot een paar weken geleden perfect. Elke keer ik geld moet overschrijven, schrijf ik dit bedrag van mijn spaarrekening over naar mijn zichtrekening. Het was het einde van het jaar en mijn bank rekende mij geld aan op hetzelfde moment dat ik geld overschreef via Xoom/Paypal waardoor ik dus te weinig geld had op mijn rekening om de €137,99 over te schrijven. Paypal stuurt mij op 4 januari een mail dat ze het geld van mijn "paypal balance" zullen afhalen en dat ik zo snel mogelijk er voor moet zorgen dat die "balance" terug op nul staat en dat ze misschien nog eens een poging gaan doen om het geld van mijn bankrekening te halen. Op hun site lees ik dat ik het geld kan overschrijven naar hen en dat heb ik dus ook gedaan om verdere problemen te vermijden. Natuurlijk omdat dit allemaal tijdens het weekend gebeurde, werd het geld pas overschreven op 6 januari. Maar Paypal vond het nodig om zonder verwittiging op 5 januari een poging te doen om het bedrag van mijn bankrekening te halen wat niet lukte aangezien ik het bedrag al had overgeschreven. Mijn bank rekent me €7,26 aan. Op 14 januari krijg ik alweer een email waarin Paypal zegt dat ze weer geld hebben proberen afhalen van mijn rekening en dat mijn saldo, alweer, ontoereikend was. Mijn bank rekent me alweer €7,26 aan. Tot twee keer toe proberen ze mij geld aan te rekenen dat ik hen niet verschuldigd ben waardoor mijn bank mij geld aanrekent. Ik leg heel de situatie uit aan Paypal en hun antwoord is dat ik het maar met mijn bank moet bespreken. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Aangezien ik momenteel in Zuid Korea studeer en een Koreaanse bankkaart heb, gebruik ik regelmatig Xoom en Paypal om geld te storten op mijn Koreaanse bankkaart. Dit verliep tot een paar weken geleden perfect. Elke keer ik geld moet overschrijven, schrijf ik dit bedrag van mijn spaarrekening over naar mijn zichtrekening. Het was het einde van het jaar en mijn bank rekende mij geld aan op hetzelfde moment dat ik geld overschreef via Xoom/Paypal waardoor ik dus te weinig geld had op mijn rekening om de €137,99 over te schrijven. Paypal stuurt mij op 4 januari een mail dat ze het geld van mijn "paypal balance" zullen afhalen en dat ik zo snel mogelijk er voor moet zorgen dat die "balance" terug op nul staat en dat ze misschien nog eens een poging gaan doen om het geld van mijn bankrekening te halen. Op hun site lees ik dat ik het geld kan overschrijven naar hen en dat heb ik dus ook gedaan om verdere problemen te vermijden. Natuurlijk omdat dit allemaal tijdens het weekend gebeurde, werd het geld pas overschreven op 6 januari. Maar Paypal vond het nodig om zonder verwittiging op 5 januari een poging te doen om het bedrag van mijn bankrekening te halen wat niet lukte aangezien ik het bedrag al had overgeschreven. Mijn bank rekent me €7,26 aan. Op 14 januari krijg ik alweer een email waarin Paypal zegt dat ze weer geld hebben proberen afhalen van mijn rekening en dat mijn saldo, alweer, ontoereikend was. Mijn bank rekent me alweer €7,26 aan. Tot twee keer toe proberen ze mij geld aan te rekenen dat ik hen niet verschuldigd ben waardoor mijn bank mij geld aanrekent. Ik leg heel de situatie uit aan Paypal en hun antwoord is dat ik het maar met mijn bank moet bespreken. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 14,52

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)