Hunkemuller


Deze klacht is Publiek

  • L. D. Aan Hunkemuller

    Een bestelling geplaatst op 28december.Na een aantal mails heen en weer is mijn dossier gesloten omdat ze geen bestellingsnr terugvinden.Ik heb bewijzen opgestuurd dat wel degelijk heb betaald.Heb langs verschillende kanten contact gezocht ook via een winkel van Hunkemuller hier in België die contact hadden maar helaas mijn dossier is gesloten en centen kwijt. Groeten Lieve

    Omschrijving van uw klacht

    Een bestelling geplaatst op 28december.Na een aantal mails heen en weer is mijn dossier gesloten omdat ze geen bestellingsnr terugvinden.Ik heb bewijzen opgestuurd dat wel degelijk heb betaald.Heb langs verschillende kanten contact gezocht ook via een winkel van Hunkemuller hier in België die contact hadden maar helaas mijn dossier is gesloten en centen kwijt. Groeten Lieve

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 22,69

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)