BONGO Kronenburgstraat 27, ANVERS


Deze klacht is Publiek

  • A. D. Aan BONGO

    Beste, ik kocht een bongo-bon Relax weekend (wellness) aan. Het was sowieso al moeilijk om een boeking te maken hiervoor bij de aangeboden hotels, na vermelding van de Bongo-bon bleken ze plots allemaal volzet. Uiteindelijk boekte ik bij Mercure Lille Roubaix Grand Hotel. Op het laatste moment stuurden ze me in het Frans een algemene e-mail waarin ze zeiden dat er een technische fout was in de wellnessruimte waardoor deze niet gebruikt kon worden. Uiteraard was ik nu niet meer van plan om ons RELAX weekend in een hotel zonder wellness (waarvoor de bon oorspronkelijk diende) door te brengen. Het hotel besloot mijn bongo-bon toch te activeren. Dit had ik pas door nadat ik opnieuw van mijn ongebruikte bon gebruik wilde maken. Bongo voorziet een compensatie van € 50, waar ik niet mee akoord ga. De oorspronkelijk bon kostte me €99,90. Omdat ik niet akkoord ga met hun voorgestelde compensatie, sluiten ze gewoon het dossier. Hierbij de nodige correspondentie. nfoBE@smartbox-group.com Vr 13/12/2019 13:44 Beste Ann, Ik had mijn conversatie en de mail van het hotel hieronder doorgestuurd. Ik zet de mail van het hotel hieronder nog eens: Chers Clients, Vous avez effectué une réservation via un bon cadeau Smartbox dans notre établissement. Nous tenons à vous informer que suite à un accident technique, indépendant de notre volonté, notre espace détente ne sera pas disponible pour une durée indéterminée. Nous sommes navrés de ne pas pouvoir vous accueillir dans les meilleures conditions, conformément à notre volonté initiale. Si vous souhaitez, nous vous informons que nous proposons une annulation sans frais de votre séjour si vous avez effectué une réservation et que ce désagrément ne convient pas à vos attentes pour venir séjourner au sein de notre établissement. Veuillez prendre en note que notre restaurant est fermé les weeks end mais il est ouvert du lundi au vendredi de 12h à 14h et de 19h à 22h . Nous restons disponibles pour plus de renseignements, Cordialement, LADUREAU Alice – Réceptionniste / Front Desk

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik kocht een bongo-bon Relax weekend (wellness) aan. Het was sowieso al moeilijk om een boeking te maken hiervoor bij de aangeboden hotels, na vermelding van de Bongo-bon bleken ze plots allemaal volzet. Uiteindelijk boekte ik bij Mercure Lille Roubaix Grand Hotel. Op het laatste moment stuurden ze me in het Frans een algemene e-mail waarin ze zeiden dat er een technische fout was in de wellnessruimte waardoor deze niet gebruikt kon worden. Uiteraard was ik nu niet meer van plan om ons RELAX weekend in een hotel zonder wellness (waarvoor de bon oorspronkelijk diende) door te brengen. Het hotel besloot mijn bongo-bon toch te activeren. Dit had ik pas door nadat ik opnieuw van mijn ongebruikte bon gebruik wilde maken. Bongo voorziet een compensatie van € 50, waar ik niet mee akoord ga. De oorspronkelijk bon kostte me €99,90. Omdat ik niet akkoord ga met hun voorgestelde compensatie, sluiten ze gewoon het dossier. Hierbij de nodige correspondentie. nfoBE@smartbox-group.com Vr 13/12/2019 13:44 Beste Ann, Ik had mijn conversatie en de mail van het hotel hieronder doorgestuurd. Ik zet de mail van het hotel hieronder nog eens: Chers Clients, Vous avez effectué une réservation via un bon cadeau Smartbox dans notre établissement. Nous tenons à vous informer que suite à un accident technique, indépendant de notre volonté, notre espace détente ne sera pas disponible pour une durée indéterminée. Nous sommes navrés de ne pas pouvoir vous accueillir dans les meilleures conditions, conformément à notre volonté initiale. Si vous souhaitez, nous vous informons que nous proposons une annulation sans frais de votre séjour si vous avez effectué une réservation et que ce désagrément ne convient pas à vos attentes pour venir séjourner au sein de notre établissement. Veuillez prendre en note que notre restaurant est fermé les weeks end mais il est ouvert du lundi au vendredi de 12h à 14h et de 19h à 22h . Nous restons disponibles pour plus de renseignements, Cordialement, LADUREAU Alice – Réceptionniste / Front Desk

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 99,90

    Vervanging

    Excuses

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)