Al 12 dagen kapotte ketel => verwarmingsbijstandservice doet niets

LAMPIRIS Rue Saint-Laurent 54, LIEGE


Deze klacht is Publiek

  • D. V. Aan LAMPIRIS

    Goedendag Op 3/1 meldde ik een defecte ketel aan mijn Lampiris verwarmingsbijstandservice. Ik had geen verwarming of warm water. - diezelfde dag kwam een technieker langs die het probleem provisoir oploste. Er moest echter een stuk besteld worden om het probleem blijvend te kunnen oplossen. - sindsdien kwam er niemand meer om dit te doen, we zijn ondertussen 12 dagen later! - ik belde veelvuldig met Lampiris; niemand hielp mij; ik werd keer op keer gevraagd andere telefoonnummers te bellen, maar geen resultaat. Het enige wat ze zeiden dat ze gedaan hadden, was de prioriteit verhoogd in mijn dossier. Toch heb ik na 12 dagen nog steeds niemand gezien of gehoord. Lampiris adverteert nochtans op haar site dat er binnen de 4 uur hulp zal verschaft worden?! - het ging zelfs zo ver dat ik dezelfde man terug aan de lijn kreeg toen ik het andere nummer belde, ze probeerden mij dus af te schepen. - ik stelde vragen, maar het standaardantwoord was: ik kan niets voor uw doen. - ik vroeg een verantwoordelijke te spreken, maar hij wou me niemand doorgeven - ik vroeg aan 4 verschillende mensen hoe ik na 3 dagen zonder warm water en verwarming kon gebruik maken van de hotelovernachting die jullie aanbieden in jullie voorwaarden (indien na 24 u geen oplossing gevonden werd - het was ondertussen 1 week later!): niemand wist hier het antwoord op - ik belde en mailde ook verschillende keren met Sterckx, de uitvoerder/onderaannemer van Lampiris; ook daar kreeg ik totaal geen hulp. Er werd me telkens belooft dat ik zou teruggebeld worden, maar dit is geen enkele keer gebeurd Ik wil ASAP een oplossing hiervoor; Lampiris gaat hier zwaar in de fout en komt hun eigen voorwaarden niet na

    Omschrijving van uw klacht

    Goedendag Op 3/1 meldde ik een defecte ketel aan mijn Lampiris verwarmingsbijstandservice. Ik had geen verwarming of warm water. - diezelfde dag kwam een technieker langs die het probleem provisoir oploste. Er moest echter een stuk besteld worden om het probleem blijvend te kunnen oplossen. - sindsdien kwam er niemand meer om dit te doen, we zijn ondertussen 12 dagen later! - ik belde veelvuldig met Lampiris; niemand hielp mij; ik werd keer op keer gevraagd andere telefoonnummers te bellen, maar geen resultaat. Het enige wat ze zeiden dat ze gedaan hadden, was de prioriteit verhoogd in mijn dossier. Toch heb ik na 12 dagen nog steeds niemand gezien of gehoord. Lampiris adverteert nochtans op haar site dat er binnen de 4 uur hulp zal verschaft worden?! - het ging zelfs zo ver dat ik dezelfde man terug aan de lijn kreeg toen ik het andere nummer belde, ze probeerden mij dus af te schepen. - ik stelde vragen, maar het standaardantwoord was: ik kan niets voor uw doen. - ik vroeg een verantwoordelijke te spreken, maar hij wou me niemand doorgeven - ik vroeg aan 4 verschillende mensen hoe ik na 3 dagen zonder warm water en verwarming kon gebruik maken van de hotelovernachting die jullie aanbieden in jullie voorwaarden (indien na 24 u geen oplossing gevonden werd - het was ondertussen 1 week later!): niemand wist hier het antwoord op - ik belde en mailde ook verschillende keren met Sterckx, de uitvoerder/onderaannemer van Lampiris; ook daar kreeg ik totaal geen hulp. Er werd me telkens belooft dat ik zou teruggebeld worden, maar dit is geen enkele keer gebeurd Ik wil ASAP een oplossing hiervoor; Lampiris gaat hier zwaar in de fout en komt hun eigen voorwaarden niet na

    Gewenste oplossing

    Herstelling

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • LAMPIRIS Aan D. V.

    Goedemiddag mevrouw Van Gampelaere, Wij hebben uw klacht betreffende de opvolging van uw reparatie goed ontvangen. Het spijt mij te begrijpen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Op 3 januari heeft u een aanvraag tot een reparatie aangevraagd en is op dezelfde dag een technieker langs gegaan. De technieker heeft een diagnostische interventie uitgevoerd waarbij hij geconstateerd heeft dat er een ionisatie sonde vervangen dient te worden. Dit onderdeel diende besteld te worden. Op 16 januari is er vervolgens een afspraak met u vastgelegd voor de vervanging van het onderdeel op 17 januari. Mevrouw Van Gampelaere, we begrijpen dat het zeer vervelend is als er geen warm water is. Ik hoop echter dat u kunt begrijpen dat onze technische partner heeft moeten wachten op de ontvangst van het onderdeel voordat er een nieuwe afspraak ingepland kon gaan worden. Helaas hebben zij geen enkele invloed op de leveringstijd van deze onderdelen. U heeft een gratis bijstandsverzekering en op basis hiervan zullen de interventies tot 500Eur vergoed worden (max. 400Eur aan verplaatsingskosten en werkuren en tot max. 100Eur aan onderdelen). De interventies zullen dan ook op basis van deze verzekering gefactureerd gaan worden. Een tussenkomst betreffende een hotelovernachting diende rechtstreeks aangevraagd te worden aan AXA ASSISTANCE. Zoals in de algemene voorwaarden staat aangegeven komt Axa assistance echter alleen tussen als er sprake is van een onverwacht en ernstig comfortverlies. Met vriendelijke groet,De: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be Envoyé: mercredi 15 janvier 2020 11:19 À: customersolutions customersolutions@lampiris.be Objet: Klacht: Al 12 dagen kapotte ketel = verwarmingsbijstandservice doet niets (CPTBE00804469-48)

    Goedemiddag mevrouw Van Gampelaere, Wij hebben uw klacht betreffende de opvolging van uw reparatie goed ontvangen. Het spijt mij te begrijpen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Op 3 januari heeft u een aanvraag tot een reparatie aangevraagd en is op dezelfde dag een technieker langs gegaan. De technieker heeft een diagnostische interventie uitgevoerd waarbij hij geconstateerd heeft dat er een ionisatie sonde vervangen dient te worden. Dit onderdeel diende besteld te worden. Op 16 januari is er vervolgens een afspraak met u vastgelegd voor de vervanging van het onderdeel op 17 januari. Mevrouw Van Gampelaere, we begrijpen dat het zeer vervelend is als er geen warm water is. Ik hoop echter dat u kunt begrijpen dat onze technische partner heeft moeten wachten op de ontvangst van het onderdeel voordat er een nieuwe afspraak ingepland kon gaan worden. Helaas hebben zij geen enkele invloed op de leveringstijd van deze onderdelen. U heeft een gratis bijstandsverzekering en op basis hiervan zullen de interventies tot 500Eur vergoed worden (max. 400Eur aan verplaatsingskosten en werkuren en tot max. 100Eur aan onderdelen). De interventies zullen dan ook op basis van deze verzekering gefactureerd gaan worden. Een tussenkomst betreffende een hotelovernachting diende rechtstreeks aangevraagd te worden aan AXA ASSISTANCE. Zoals in de algemene voorwaarden staat aangegeven komt Axa assistance echter alleen tussen als er sprake is van een onverwacht en ernstig comfortverlies. Met vriendelijke groet,De: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be Envoyé: mercredi 15 janvier 2020 11:19 À: customersolutions customersolutions@lampiris.be Objet: Klacht: Al 12 dagen kapotte ketel = verwarmingsbijstandservice doet niets (CPTBE00804469-48)

  • D. V. Aan LAMPIRIS

    Geachte Lampiris Sta mij toe u toe te lichten waarom ik lichtelijk geïrriteerd raak bij het lezen van uw reactie op mijn klacht: zie bijlage (ik krijg helaas steeds een foutmelding als ik het zo wil doorsturen)

    Geachte Lampiris Sta mij toe u toe te lichten waarom ik lichtelijk geïrriteerd raak bij het lezen van uw reactie op mijn klacht: zie bijlage (ik krijg helaas steeds een foutmelding als ik het zo wil doorsturen)


    Bijlagen
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)