BONGO Kronenburgstraat 27, ANVERS


Deze klacht is Publiek

  • S. D. Aan BONGO

    Ik heb onlangs een bongobon gekregen Sauna & Bubbels, in het bijhorende boekje heb ik 1 plaats gekozen om deze te verzilveren. De website van bongo lag even plat, dus boekte ik alvast en verblijf nabij het saunacomplex. Toen ik de dag nadien de code wou ingeven bleek dat mijn gekozen optie er niet tussenstand. Na contact met het saunacomplex bleek dat ze deze specifieke bongobon niet aanvaarden. Mijn verblijf kan ik niet meer annuleren. Ik vind dit misleidende informatie van bongo. Kunt u mij helpen? Mvg Steven Delva

    Omschrijving van uw klacht

    Ik heb onlangs een bongobon gekregen Sauna & Bubbels, in het bijhorende boekje heb ik 1 plaats gekozen om deze te verzilveren. De website van bongo lag even plat, dus boekte ik alvast en verblijf nabij het saunacomplex. Toen ik de dag nadien de code wou ingeven bleek dat mijn gekozen optie er niet tussenstand. Na contact met het saunacomplex bleek dat ze deze specifieke bongobon niet aanvaarden. Mijn verblijf kan ik niet meer annuleren. Ik vind dit misleidende informatie van bongo. Kunt u mij helpen? Mvg Steven Delva

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 167,64

    Schadevergoeding

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BONGO Aan S. D.

    Beste Steven Het is zo dat het aanbod van de bonnen soms wijzigt. De boekjes zijn vaak verouderd, aangezien een bon 2 jaar geldig is en bovendien ook vóór de verkoop al lang in de rekken kan liggen. De contracten met de hotels/restaurants/saunacomplexen/etc. wijzigen soms. Om onze klanten zo goed mogelijk te informeren, vermelden wij in het Bongo-boekje (p. 9 doorgaans, onder "BELANGRIJK") dat het aanbod onder voorbehoud is van wijzigingen en drukfouten en dat men online het actuele aanbod kan nalezen. Wanneer klanten de Bongo in kwestie openen op onze website, zien zij ook het correcte actuele aanbod. Hierbij staat dan steeds zeer duidelijk het actuele arrangement weergegeven. Meteen na het registreren van de bon kan u bekijken wat de mogelijkheden zijn. Nieuwe partners - die voorheen niet in het boekje opgenomen waren - worden hier ook in opgenomen. Ik hoop dat u het vertrouwen in onze organisatie blijft behouden. Hebt u verder nog vragen, laat het gerust weten. Hou me ook zeker op de hoogte van volgende ervaringen. In een antwoord op deze mail hoor ik het bovendien graag indien er nog vragen zouden zijn. Met vriendelijke groeten Ellen Wante Customer Service Hero Tel.: +32 (0)3 202 16 60 Kronenburgstraat 27 bus 202 Antwerpen, Belgium ref:_00D20CDhl._5002X2fPSy9:ref

    Beste Steven Het is zo dat het aanbod van de bonnen soms wijzigt. De boekjes zijn vaak verouderd, aangezien een bon 2 jaar geldig is en bovendien ook vóór de verkoop al lang in de rekken kan liggen. De contracten met de hotels/restaurants/saunacomplexen/etc. wijzigen soms. Om onze klanten zo goed mogelijk te informeren, vermelden wij in het Bongo-boekje (p. 9 doorgaans, onder "BELANGRIJK") dat het aanbod onder voorbehoud is van wijzigingen en drukfouten en dat men online het actuele aanbod kan nalezen. Wanneer klanten de Bongo in kwestie openen op onze website, zien zij ook het correcte actuele aanbod. Hierbij staat dan steeds zeer duidelijk het actuele arrangement weergegeven. Meteen na het registreren van de bon kan u bekijken wat de mogelijkheden zijn. Nieuwe partners - die voorheen niet in het boekje opgenomen waren - worden hier ook in opgenomen. Ik hoop dat u het vertrouwen in onze organisatie blijft behouden. Hebt u verder nog vragen, laat het gerust weten. Hou me ook zeker op de hoogte van volgende ervaringen. In een antwoord op deze mail hoor ik het bovendien graag indien er nog vragen zouden zijn. Met vriendelijke groeten Ellen Wante Customer Service Hero Tel.: +32 (0)3 202 16 60 Kronenburgstraat 27 bus 202 Antwerpen, Belgium ref:_00D20CDhl._5002X2fPSy9:ref

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)