PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • D. L. Aan PROXIMUS

    Beste, na onze verhuis eind november naar Qville Hemelrijk 77 te Essen zijn er steeds problemen geweest met afspraken in verband met aansluitingen op de nieuwe glasvezelkabel. Na meerdere (5!!) misgelopen afspraken, met o.a. eentje op ons oude adres (!), verkeerde huisnummers, nummers van modems die aan het verkeerde huisnummer gekoppeld waren en eindeloze wachttijden aan de telefoon lukte het als bij wonder toch! Dankzij een competente Nederlandse onderaannemer. Op 10 /01 ontving ik een eerste factuur die meteen een te hoog bedrag aanrekende vermits ons een contract was aangeboden van 29 euro/maand voor TV -Internet en telefoon. Op deze factuur werd gewoon het bedrag van 69 euro aangerekend en nog wel voor 2 maanden ( december - januari)! Bij navraag bleek "vergeten" te zijn rekening te houden met dit nieuwe contract. Na telefonisch contact werd me beloofd een nieuwe aanrekening te sturen. Volgende aanrekening was een kopie van de vorige waarin wel apart vermeld werd dat het verschil zou worden verrekend bij de volgende factuur. Echter, dit kon ik niet terugvinden in de detailfactuur. Bij een volgende telefoonsessie vroeg ik om me de juiste detail factuur toe te zenden. Mijn verbazing was groot toen ik hierop een factuur kreeg van 0,82 euro voor het telefoongesprek van vorige dag!! Dit verhaal is toepasbaar op ALLE bewoners van dit nieuwe project! Steeds komen dezelfde klachten en problemen met uw diensten aan de orde! Ik stel me dan ook ernstige vragen bij de organisatie van uw diensten, die het op alle vlakken laat afweten! Voor een bedrijf dat communicatie tot zijn hoofdactiviteit rekent is dit beschamend! Benieuwd naar uw reactie.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, na onze verhuis eind november naar Qville Hemelrijk 77 te Essen zijn er steeds problemen geweest met afspraken in verband met aansluitingen op de nieuwe glasvezelkabel. Na meerdere (5!!) misgelopen afspraken, met o.a. eentje op ons oude adres (!), verkeerde huisnummers, nummers van modems die aan het verkeerde huisnummer gekoppeld waren en eindeloze wachttijden aan de telefoon lukte het als bij wonder toch! Dankzij een competente Nederlandse onderaannemer. Op 10 /01 ontving ik een eerste factuur die meteen een te hoog bedrag aanrekende vermits ons een contract was aangeboden van 29 euro/maand voor TV -Internet en telefoon. Op deze factuur werd gewoon het bedrag van 69 euro aangerekend en nog wel voor 2 maanden ( december - januari)! Bij navraag bleek "vergeten" te zijn rekening te houden met dit nieuwe contract. Na telefonisch contact werd me beloofd een nieuwe aanrekening te sturen. Volgende aanrekening was een kopie van de vorige waarin wel apart vermeld werd dat het verschil zou worden verrekend bij de volgende factuur. Echter, dit kon ik niet terugvinden in de detailfactuur. Bij een volgende telefoonsessie vroeg ik om me de juiste detail factuur toe te zenden. Mijn verbazing was groot toen ik hierop een factuur kreeg van 0,82 euro voor het telefoongesprek van vorige dag!! Dit verhaal is toepasbaar op ALLE bewoners van dit nieuwe project! Steeds komen dezelfde klachten en problemen met uw diensten aan de orde! Ik stel me dan ook ernstige vragen bij de organisatie van uw diensten, die het op alle vlakken laat afweten! Voor een bedrijf dat communicatie tot zijn hoofdactiviteit rekent is dit beschamend! Benieuwd naar uw reactie.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • PROXIMUS Aan D. L.

    Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Ref. [THREAD_ID:192962563781]

    Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Ref. [THREAD_ID:192962563781]

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)