cashback wordt verkeerdelijk niet uitbetaald

Behandeld door Test-Aankoop

HP Hermeslaan 1A, DIEGEM


Deze klacht is Publiek

  • B. V. Aan HP

    Beste, ik heb van uw "promotions team" via mail te horen gekregen op 25/11/2019 dat mijn printer niet voldeed aan de cashback actie "omdat uit uw aankoopbewijs blijkt dat het product buiten de actieperiode gekocht is en zodoende niet aan de algemene voorwaarden is voldaan." Ik heb u via mail toen geantwoord op 01/12/2019 dat dit mijn insziens niet correct was aangezien de printer wel degelijk op 19 oktober 2019 besteld en betaald is geweest via de vandenborre webshop. Doordat er vertraging is opgelopen bij de levering staan er echter twee data op de factuur van vandenborre: datum van bestelling is 19 oktober 2019 (dus in de actieperiode), datum van factuur is echter pas 8 november 2019 (dit is de datum dat de printer door vandenborre verstuurd is. Betalingsbewijs toont echter dat de printer wel degelijk in de actie periode betaald is en er dus wel degelijk aan alle voorwaarden voldaan is. Ik krijg echter geen reply op mijn mail die ik u hiervoor gestuurd heb, vandaar deze klacht

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik heb van uw "promotions team" via mail te horen gekregen op 25/11/2019 dat mijn printer niet voldeed aan de cashback actie "omdat uit uw aankoopbewijs blijkt dat het product buiten de actieperiode gekocht is en zodoende niet aan de algemene voorwaarden is voldaan." Ik heb u via mail toen geantwoord op 01/12/2019 dat dit mijn insziens niet correct was aangezien de printer wel degelijk op 19 oktober 2019 besteld en betaald is geweest via de vandenborre webshop. Doordat er vertraging is opgelopen bij de levering staan er echter twee data op de factuur van vandenborre: datum van bestelling is 19 oktober 2019 (dus in de actieperiode), datum van factuur is echter pas 8 november 2019 (dit is de datum dat de printer door vandenborre verstuurd is. Betalingsbewijs toont echter dat de printer wel degelijk in de actie periode betaald is en er dus wel degelijk aan alle voorwaarden voldaan is. Ik krijg echter geen reply op mijn mail die ik u hiervoor gestuurd heb, vandaar deze klacht

    Gewenste oplossing

    Schadevergoeding

  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 26 januari 2020
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)