Ik krijg geen factuur van mijn aankoop door fout winkel

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • N. S. Aan PROXIMUS

    Beste, Op 7/3 ben ik in de proximuswinkel op de Keyserlei gepasseerd voor het aanpassen van mijn mobiel abonnement. Ik heb hierbij ook een gsm-toestel aangekocht (Iphone Xr - joint offer). Er ging op die moment iets mis in het computersysteem waardoor ik geen factuur kon meekrijgen. Er werd mij echter gegarandeerd dat het factuur nagestuurd zou worden. Ik kreeg op 22/3 echter telefoon van de facturatie-dienst van Proximus dat zij onmogelijk de factuur kunnen opmaken na de aankoop. Na verschillende bezoeken aan de winkel & contact met verschillende personen binnen proximus bleek dat het factuur op een foutief klant-profiel was aangemaakt ( KALLAX) en dat er dus met een creditnota op KALLAX en nieuw factuur op mijn gegevens opgelost zou kunnen worden. Dhr. Pierre Van de Vyver bij proximus was de laatste weken bezig om dit recht te zetten. Hij belt mij echter net met de boodschap dat het niet meer mogelijk is omdat mijn aankoop van maart dateert. Ik ben dan ook al sinds maart bezig om deze factuur te verkrijgen en vindt het onaanvaardbaar dat dit nu niet meer mogelijk zou zijn. Ik heb deze factuur nodig voor mijn boekhouding in orde te stellen.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Op 7/3 ben ik in de proximuswinkel op de Keyserlei gepasseerd voor het aanpassen van mijn mobiel abonnement. Ik heb hierbij ook een gsm-toestel aangekocht (Iphone Xr - joint offer). Er ging op die moment iets mis in het computersysteem waardoor ik geen factuur kon meekrijgen. Er werd mij echter gegarandeerd dat het factuur nagestuurd zou worden. Ik kreeg op 22/3 echter telefoon van de facturatie-dienst van Proximus dat zij onmogelijk de factuur kunnen opmaken na de aankoop. Na verschillende bezoeken aan de winkel & contact met verschillende personen binnen proximus bleek dat het factuur op een foutief klant-profiel was aangemaakt ( KALLAX) en dat er dus met een creditnota op KALLAX en nieuw factuur op mijn gegevens opgelost zou kunnen worden. Dhr. Pierre Van de Vyver bij proximus was de laatste weken bezig om dit recht te zetten. Hij belt mij echter net met de boodschap dat het niet meer mogelijk is omdat mijn aankoop van maart dateert. Ik ben dan ook al sinds maart bezig om deze factuur te verkrijgen en vindt het onaanvaardbaar dat dit nu niet meer mogelijk zou zijn. Ik heb deze factuur nodig voor mijn boekhouding in orde te stellen.

    Gewenste oplossing

    Ontvangen van de factuur

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)