Lekkende kraan + gebarsten wastafel

StoneArt Design


Deze klacht is Publiek

  • G. V. Aan StoneArt Design

    Beste, wij hebben bij jullie via VN Quality een wastafel, bijhorende kranen en sifons besteld. Echter vanaf het eerste moment, lekt de kraan en is de wastafel gebarsten, dewelke dus ook lekt. Jullie hebben hiervan ook al filmpjes ontvangen via VN Quality. Wij hebben hiervoor al meerdere malen contact opgenomen met jullie, maar krijgen gewoon geen gehoor naar onze eis. We wensen een nieuwe wastafel, kraan en sifons te ontvangen én we wensen een tegemoetkoming van jullie voor de kosten die we opnieuw moeten maken door deze toestellen. Deze kost loopt op omdat deze wastafel gemonteerd en verlijmd is op onze gloednieuwe tegels (een nieuwbouw) en deze is verlijmd op een op maat gemaakt meubel. Dit loopt natuurlijk op om dat te laten maken. echter jullie willen ons niet tegemoetkomen. Wij hebben zelf al een tegemoetkoming gedaan van een bedrag van €500,00 door een overeenkomst te hebben met VN Quality en zelf wat te laten vallen, maar zelfs hierop doen jullie geen toegeving. Het is nu zelfs zo erg gesteld dat jullie van ons eisen dat wij de slechte recensies op sociale media weghalen om een vervangende wastafel, sifons en kraan te krijgen. Dit is niet hoe dat garantie werkt. Wij zitten ondertussen met een lekkende wastafel (die op ons meubel lekt) en een lekkende kraan. Daarenboven willen jullie ook eerst dat we de lekkende wastafel en kraan en sifons naar jullie opsturen, zonder dat we garantie krijgen dat we deze nieuw krijgen én zonder levertermijn van deze vervangende artikelen. Wij worden gewoon van het kastje naar de muur gestuurd en zijn ondertussen al een hele tijd bezig met deze zaak. Hoe kunnen wij nu nog positief zijn, als jullie dit van ons eisen en zelf niet tegemoetkomen en ook niet aan de wettelijke bepalingen van garantie voldoen. We willen zo snel mogelijk van jullie deze tegemoetkoming en asap de vervanging van deze lekkende artikelen. Met vriendelijke groeten Gunther Vonckx & Gwendolyne Verhaert

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, wij hebben bij jullie via VN Quality een wastafel, bijhorende kranen en sifons besteld. Echter vanaf het eerste moment, lekt de kraan en is de wastafel gebarsten, dewelke dus ook lekt. Jullie hebben hiervan ook al filmpjes ontvangen via VN Quality. Wij hebben hiervoor al meerdere malen contact opgenomen met jullie, maar krijgen gewoon geen gehoor naar onze eis. We wensen een nieuwe wastafel, kraan en sifons te ontvangen én we wensen een tegemoetkoming van jullie voor de kosten die we opnieuw moeten maken door deze toestellen. Deze kost loopt op omdat deze wastafel gemonteerd en verlijmd is op onze gloednieuwe tegels (een nieuwbouw) en deze is verlijmd op een op maat gemaakt meubel. Dit loopt natuurlijk op om dat te laten maken. echter jullie willen ons niet tegemoetkomen. Wij hebben zelf al een tegemoetkoming gedaan van een bedrag van €500,00 door een overeenkomst te hebben met VN Quality en zelf wat te laten vallen, maar zelfs hierop doen jullie geen toegeving. Het is nu zelfs zo erg gesteld dat jullie van ons eisen dat wij de slechte recensies op sociale media weghalen om een vervangende wastafel, sifons en kraan te krijgen. Dit is niet hoe dat garantie werkt. Wij zitten ondertussen met een lekkende wastafel (die op ons meubel lekt) en een lekkende kraan. Daarenboven willen jullie ook eerst dat we de lekkende wastafel en kraan en sifons naar jullie opsturen, zonder dat we garantie krijgen dat we deze nieuw krijgen én zonder levertermijn van deze vervangende artikelen. Wij worden gewoon van het kastje naar de muur gestuurd en zijn ondertussen al een hele tijd bezig met deze zaak. Hoe kunnen wij nu nog positief zijn, als jullie dit van ons eisen en zelf niet tegemoetkomen en ook niet aan de wettelijke bepalingen van garantie voldoen. We willen zo snel mogelijk van jullie deze tegemoetkoming en asap de vervanging van deze lekkende artikelen. Met vriendelijke groeten Gunther Vonckx & Gwendolyne Verhaert

    Gewenste oplossing

    Schadevergoeding

    Vervanging

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)